moomy venter nr 2 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Så glad jeg blir når min lille skjønne strekker armene mot meg og sier mamamama Så glad jeg blir når hun legger armene rundt nakken min og gir meg en stor klem Så glad jeg blir når hun kommer krabbene bort og sikrer seg en ekstra klem når vi er blandt " fremmede". Så glad jeg blir når jeg hører de skjønne pludrelydene og ser det store tannløse smilet Så glad jeg blir når det lyser stolthet etter å ha mestret noe nytt Så glad jeg blir for og være så heldig å priviligert å få følge dette lille vidunderets utvikling Så glad jeg er over å se på den lille sovende bylten som ligger trygt og godt i sin egen seng Så glad jeg er over å kunne bety så mye for noen og å få lov å gi masse kjærlighet tilbake Jeg er heldig jeg!
drømme* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 - er så enig ,så enig :-) Vi er kjempeheldig !
frøydis m/ 4 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ja, det er mye å være glade og takknemlige for. Du hadde jammen laget en flott liste :-) Viktig å fokusere på! Takk for påminnelsen.
Maud Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Så fint, moomy. Jeg blir glad inni meg og gjenkjenner følelsene du beskriver :-D
coscos Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hei moomy, Ja, du er heldig du! Vi er alle heldige, som har slike skjønne barn som gir så ubetinget med kjærliget tilbake til oss, og som gleder oss med sine smil, bevegelser og varme. Lillejenta di er vel snart et år, er hun ikke? Tenk så fort tiden går!
moomy venter nr 2 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Det er nettopp det som slår meg stadig vekk, hvor utrolig heldige vi er!!!Det å få barn er det største og flotteste jeg har opplevd. Lillefrøkna blir ett år den 15 september:) Helt utrolig! I dag har hun begynt å gå bak trillevognen sin også. Det er noe nytt som skjer hver dag og vi nyter hvert sekund:) Lille M begynner jo og bli en liten stor gutt han nå. Kan se han for meg der han går rundt og rundt:)
tebekaa Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Nydelig beskrivelse, moomy! Akkurat sånn er det, og den alderen er bare helt skjønn. Utforskertrangen som er så sterk samtidig som også søker trygghet og bekreftelse. Og så mye som skjer hele tiden med språk og motorikk. Og så fint at du stopper opp og nyter det. Lever i nuet sånn som de små er så flinke til. Vi er heldige som har muligheten til å være der og oppleve nuet sammen med disse nydelige små menneskene.
Natteravnen* Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Fin beskrivelse, kjenner sjølv på følelsen kvar dag! Jammen er vi heldi!! :-) :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå