♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Det som er saken er at vi skal ha ny sofa, den sofan vi har nå, kjøpte de til samboeren min da han bodde hjemme. Men det er en sånn "kosemedbeinaoppi" sofa. Altfor myk er den også. Så da kom de opp med et supert forsalg;p De kunne få tilbake den sofaen vi har nå, og kjøpe en ny en til oss. Så i dag var vi å bestillte sofa, hadde regnet med å bruke ca. 12000,- men den endte opp på 17507,-!!!! Men det var da ikke noe problem.... Så om ca. 8 uker får vi ny sofa i huset:D
LizzyG Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Sånn er svigermoren min også. Er så snill og god at jeg kunne ikke bedt om en bedre svigermor. Tør ikke tenke på alt det vi og Nathalie har fått av hun.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Nei ikke sant, godt ikke alle har svigerforeldre fra helvete... Heldige vi:p
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Her det på samme viset med svigermor. Hun er helt fantastisk. Selv om vi har hatt endel runder opp gjennom årene. Vi bor i vertikaldelt bolig, så til å begynne med hendte det jeg kom hjem til striglet hus fredagsettermidag når vi kom fra jobb. Syns ikke så mye om det. Følte det som snoking i privatlivet... Men ellers er hun helt fantastisk! Har nesten ikke kjøpt et eneste plagg til ungene på 1 og 6 år. Hun har kjøpt, eller iallfall betalt, det meste. Rett som det er stikkerhun til oss en stor lilla lapp og sier vi må kjøpe noe vi trenger. Men det er klart, hun innser jo at hun ikke kunne bodd hjemme om ikke vi bodde i samme hus som henne. Hun er 82 år nå, og begynner å merke alderen.
LizzyG Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ja, og hun er ikke 50 år ennå, så hun orker å finne på masse morro med Nathalie. Og det er jo alltid spesielt å være det eneste barnebarnet. Og svigermor ønsket seg nok en jente etter å ha fått 2 sønner selv:)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Det er vel hennes måte å vise at hun setter pris på dere;) Hun syntes vel dere tar godt var på hun, og disse "gamle" er jo evig taknemmlige jo lenger de får bo hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå