Corneli@ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Mensen kom så det suste i går, to dager senere enn forventet. Og jeg som kjente graviditetssymptomer over hele linja. Tydelig at jeg kjenner mere symptomer både för EL og Mensen enn når jeg går på pille. Skal pröve å slutte å mistolke det som graviditet i kommende runder. Og ikke teste for tidlig...og ikke gå inn på bli gravid-sidene stup i kvarten...ehem... Men uansett: startet i ny jobb nå, et sted hvor de tydelig önsker å satse langsiktig på meg,- og der hadde min forgjenger gått i perm etter bare et halvår pga graviditet. Plutselig kjente jeg ikke helt for å komme med samme nyhet selv etter bare en liten stund. Jeg fortsetter å pröve, men skal forsöke å tenke at det faktisk i min situasjon totalt sett er det beste om nurket lar vente på seg til august neste år. Da rekker også lillebror her å bli litt mer selvstendig. Dette er målsetningen. Men så blir man jo så desperat utålmodig når man holder på i dette gamet..... Uansett: lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå