Gå til innhold

Hvem er medlem av ett treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bruker dere det? Hvilket senter tilhører du? Hva slags timer/aktiviteter benytter dere dere av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å få trent 3 ganger i uken.

tilhører Sprek treningsenter

er vel mest tilhenger av

Spinning

Basic step

Pilates

og trening på maskinene

Skrevet

Jeg hører til Spenst og bruker det alt i fra 2-4 ganger i uken. Liker godt boxing. Dersom du har tenkt å begynne og har mulighet til å velge vil jeg absolutt anbefale Elixia. Vel er det dyrt, men du får jammen igjen for pengene også. Her hvor jeg bor er det ikke Elixia:( Timene som jeg gikk på mest der og som jeg varmt kan anbefale videre er boxing, afro dance, pilates, total intervall, total step intervall og total.

Skrevet

glemte jo bosu intervall som er de kjekkeste og mest effektive timene av alle:)

Skrevet

Takk for svar:-) Ja, det er Elixia jeg vurderer sterkest. Håper bare jeg klarer å møte opp mange nok ganger slik at det lønner seg...

Skrevet

Ja, Elixia... Støttemedlem.. :P Hehe... Tror jeg har vært der kanskje fem ganger tilsammen=D

Skrevet

Jepp.Nå bruker jeg det så å si hver dag,men utover høsten blir det nok to dager i uken...

Skrevet

Bruker det 3 ganger i uka. Er medlem på spenst (gamle sats). Er på stram-opp time hver mandag, og torsdag og lørdag trener jeg styrketrening på egen hånd. Vurderer enda en time i uka, for å få bedre oppdeling på kroppen (vil fokusere mer på hver muskelgruppe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...