To trollunger + en spire Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hvor ofte bruker dere det? Hvilket senter tilhører du? Hva slags timer/aktiviteter benytter dere dere av?
Cat.68 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Prøver å få trent 3 ganger i uken. tilhører Sprek treningsenter er vel mest tilhenger av Spinning Basic step Pilates og trening på maskinene
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg hører til Spenst og bruker det alt i fra 2-4 ganger i uken. Liker godt boxing. Dersom du har tenkt å begynne og har mulighet til å velge vil jeg absolutt anbefale Elixia. Vel er det dyrt, men du får jammen igjen for pengene også. Her hvor jeg bor er det ikke Elixia:( Timene som jeg gikk på mest der og som jeg varmt kan anbefale videre er boxing, afro dance, pilates, total intervall, total step intervall og total.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 glemte jo bosu intervall som er de kjekkeste og mest effektive timene av alle:)
To trollunger + en spire Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Takk for svar:-) Ja, det er Elixia jeg vurderer sterkest. Håper bare jeg klarer å møte opp mange nok ganger slik at det lønner seg...
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Ja, Elixia... Støttemedlem.. Hehe... Tror jeg har vært der kanskje fem ganger tilsammen=D
Trenger hjelp!! Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Jepp.Nå bruker jeg det så å si hver dag,men utover høsten blir det nok to dager i uken...
Gjest Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Bruker det 3 ganger i uka. Er medlem på spenst (gamle sats). Er på stram-opp time hver mandag, og torsdag og lørdag trener jeg styrketrening på egen hånd. Vurderer enda en time i uka, for å få bedre oppdeling på kroppen (vil fokusere mer på hver muskelgruppe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå