Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Mini spiser sååå lite i barnehagen. Har full plass og han spiser max kanskje 1 knekkebrød og en banan HELE dagen :-( Jeg syns dette er sååå lite,men hva får vi gjort??? Han er litt over 3 år. Han er ingen storspiser ellers heller,men vi har sikkert bedre tid med å få i han nok hjemme...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Min spiser også veldig lite. Før hadde han med seg 4 skiver i bhg og spiste opp alt, pluss frukt og youghurt. Nå spiser han knapt en skive og litt frukt, middag vil han ikke ha, men gjerne en youghurt.. Tror ikke man får gjort så mye, snakket med de i bhg til Noah og de fleste hadde dårlig matlyst for tiden.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Min på 4 spiser, har alltid spist lite... Og det hjelper ikke når han er i bhg... Da kan han spise bare 1/2 -1 1/2 skive på hele dagen. Hender han spiser en yoghurt i tillegg og frukt. Men slik har alltid han vært, så det er bare noe jeg har godtatt. Han spiser lite mat, tross høyt aktivitetsnivå =))
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Min spiser bare når det er havregrøt en dag i uka.Ellers spiser han litt youghurt og frukt,men alle brødskivene blir med tilbake fra barnehagen:( spiser litt middag da.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Høres ut som min gutt det ja... Alltid spist lite,er lang og tynn... Men sååå aktiv! Får ikke lov med yoghurt i bhg til mini :-( Ellers hadde det vært greit å supplere med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå