Gå til innhold

Flere med barn som spiser LITE i barnehagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini spiser sååå lite i barnehagen. Har full plass og han spiser max kanskje 1 knekkebrød og en banan HELE dagen :-(

Jeg syns dette er sååå lite,men hva får vi gjort???

Han er litt over 3 år.

Han er ingen storspiser ellers heller,men vi har sikkert bedre tid med å få i han nok hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min spiser også veldig lite.

Før hadde han med seg 4 skiver i bhg og spiste opp alt, pluss frukt og youghurt.

Nå spiser han knapt en skive og litt frukt, middag vil han ikke ha, men gjerne en youghurt..:(

Tror ikke man får gjort så mye, snakket med de i bhg til Noah og de fleste hadde dårlig matlyst for tiden.

Skrevet

Min på 4 spiser, har alltid spist lite... Og det hjelper ikke når han er i bhg... Da kan han spise bare 1/2 -1 1/2 skive på hele dagen. Hender han spiser en yoghurt i tillegg og frukt.

Men slik har alltid han vært, så det er bare noe jeg har godtatt. Han spiser lite mat, tross høyt aktivitetsnivå =))

Skrevet

Min spiser bare når det er havregrøt en dag i uka.Ellers spiser han litt youghurt og frukt,men alle brødskivene blir med tilbake fra barnehagen:(

spiser litt middag da.

Skrevet

Høres ut som min gutt det ja... Alltid spist lite,er lang og tynn... Men sååå aktiv!

Får ikke lov med yoghurt i bhg til mini :-( Ellers hadde det vært greit å supplere med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...