Gå til innhold

All honnør til dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

som har prøvd lenge og fremdeles klarer å holde oppe håpet!! Skulle ønske jeg og var slik.

Etter pilleslutt - ventet med spenning på mensen (første gang i hele mitt liv at jeg har gledet meg til å få mensen :)

Etter første pp - jaja, man får det ikke alltid til på første forsøk

Etter andre pp - hva er galt med meg da?

Etter tredje pp - nå gir jeg snart opp

 

Så her sitter jeg da, og prøver å si til meg at det ikke alltid går så fort.

Har gått i nærmere to år og oppmuntret en venninne som ikke fikk det til (før for to mnd siden) - sagt at det kommer, hun måtte ikke gi opp. Men neimen ikke lett å få inn i mitt eget hode.

 

Noen gode forslag til hvordan holde motet oppe?

 

Som sagt - all honnør til dere "slitere" som holder motet oppe - vær stolt av dere selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt!! Nå er jeg i 5. pp, og er i ferd med å gi opp.... Er jeg ikke gravid nå, så har jeg lyst å droppe å tenke mer på det.... Men saken er den, at det TVILER jeg sterkt på at jeg greier..... Taken på å kanskje måtte vente månedsvis (årevis?), med stor skuffelse hver eneste gang tr kommer, er helt....ja.... uutholdelig!!! Helt utrolige de som prøver i årevis, og greier å holde håpet oppe!

Skrevet

jeg er i ferd med å bli alvorlig deprimert av dette jeg :( tenk om jeg aldri greier å bli gravid. jeg er 14 pp nå,og var uten prevansjon ett år før vi begynte den seriøse prøvingen. så hvis jeg tar med det, er jeg vel i 26pp.... kan egentlig gå å gjøre om nicket mitt med en gang. vi prøvde og håpet jo på at jeg skulle bli gravid når jeg sluttet på prevansjon.men da det ikke hadde skjedd noe etter ett år,begynte jeg å telle dager,ta temperaturen,teste el,skjenne på livmortappen osv.... åå jeg blir så trist. hvorfor skjer det ikke noe snart?? jeg har så lyst til å slutte å tenke så mye på det...men det blir faktisk bare verre og verre. ihvertfall når alle rundt deg kommer og forteller at de skal ha baby...

Skrevet

Er ikke alltid like lett å holde motet oppe nei! Jeg har funnet ut at å sette meg del-mål fungerer.... Ikke tenke på at det kanskje kan ta en evighet (noe det har gjort), men tenke f.eks at hvis det ikke fungerer før ferien så gjør vi..... Et eller annet gøy.... Hadde blant annet 5 mnd ventetid hos gyn og da var det et mål.... Mot mannen min fungerer det å love ham et eller annet han ønsker seg hvis han får meg gravid, haha....

Ta noen frimnd innimellom og for all del, konsentrer deg om kjærligheten, ikke bare sex'en!

Noen slitne ord fra 26pp med pergo denne mnd og ikm til mandag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...