♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg vet i alle fall hvem 1 er i privaten. Ikke det at vi snakker sammen ofte eller noe men jeg vet hvem ho er
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg kjenner en! vi gikk ett halvt år på høyskolen sammen ho gåt der enda, men jeg måtte gi meg fordi guttungen var så mye syk at jeg ikke fikk fulgt opp skolen.. også ramler jeg jo over deg på msn støtt og stadig da hihi
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 ikke sant! He he! fikk du sett hotel cæsar???
Gurine Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Lurer litt på om "momaja med 2 inni der" mener at du vet hvem jeg er, eller om du mener noen av de som har skrevet over meg. Ganske sikker på at ikke noen vet hvem jeg er her inne, ikke kjenner jeg så mange heller
Musseknapp Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Har blitt kjent med ei gjennom Bim-treff, men kjenner ingen bortsett fra det. Ihvertfall ikke som jeg vet om, men man vet jo aldri....
Gjest Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Kjenner ikke en kjeft her inne. Håper på å bli litt kjent med noen når jeg får kommet meg på treff.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Kjenne ihvertfall ei ;-) Å e sikker på at d e flere hær inne som man vet kæm e ja, men som ikke har "avslørt" sæ ;-) D e jo d som e så flott, at man kan være anonym hær inne om man vil :-)
Alle gode ting er 3:) Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Jeg vet hvem HI er. Tror jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå