vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 hvor tidlig kan dette oppstå i ett svangerskap...siste uken har jeg hatt veldig vondt i bekkene...men jeg er ikke gravid som jeg vet...har hatt misstanker men er usikker... er 5 mnder siden jeg fikk pia mi ... dette ble ett innlegg med veldig masse usikkerhet..
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg merket det i uke 6 når jeg var gravid. ble faktisk sykemeldt 50% fra uke 8. Så jeg tror at så lenge hormonene er i kroppen så kan man merke det. Hadde du bekkenløsning sist? det er 1år siden jeg fikk gutten min. men merker det innimellom når jeg har vært på jobb. og jeg er IKKE gravid.
Tirilille Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Noen merker bekkenløsning før de skjønner at de er gravid, men det er vel de færreste. For øvrig kan bekkensmerter sitte i kroppen lenge etter fødselen, hos meg er det 2,5 år siden siste fødsel, og jeg kan merke det ennå etter brå bevegelser, maling av terassen eller rundvask av hus. Så sikker på at du ikke har gjort noe som er "uvant" for kroppen din som har fremprovosert den gamle "skaden"?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 kan være fra den forrige ja...hadde bekkenløsning da.. men har ikke gjort noe som gjort att den har kommi tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå