Gå til innhold

Til dere som har født - angående slimproppen!


Snart_mamma_85

Anbefalte innlegg

Jeg vet at slimproppen kan gå opp til et par uker før fødsel eller rett før. Noen merker det visst nærmest ikke heller. Det jeg lurer på er hva slags erfaringer dere som har født har med dette.

 

Har termin til lørdag og det har ikke skjedd noe her i gården. Lurer på om alle som har født har mistet den? Kan man ha sex etter den har gått? Går bare å venter på de minste tegn på at noe er i gang. En del modningstegn men ellers ganske lite som skjer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Slimproppen min gikk 2-3 dager før fødsel, og hadde sex dagen før slimproppen gikk..vet ikke om det har noe sammenheng, men kanskje sex satte litt fart på ting?

skal være et modningstegn at s går, men vet også at det er mange som ikke merker noe til den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født, men slimproppen har gått for 8 dager siden - jeg er ni dager på overtid nå. Spurte legen om jeg kunne ha sex, og han sa ja. Jordmor derimot sa at siden faren for infeksjoner er stor når den har gått, ville ikke hun ha gjort det. Tror det er litt ulike meninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk ca 24 timer før babyen ble født. Da hadde jeg gått hele dagen med uregelmessige kynnere og svakt mensvondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei =)

 

Jeg fødte for 3 uker siden og slimproppen min gikk ikke..

Jeg merket den ikke hvertfall, og ikke så jeg den heller..

Jeg aner ikke hva som skjedde når jeg kom på sykehuset.. Om den gikk der eller hva som skjedde..

Jeg hadde modningsrier i 2 døgn før det skjedde noe her.. Jeg gikk akkurat 1 uke over tiden før lillegutten vår ville komme til verden og =)

Lykke til =) Håper du får en fin fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...