Gå til innhold

Weleda fødselsforberedelsesolje- flere som bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Skal i følge bruksanvisning begynne å bruke den i uke 34. Masserer dere bare mellomkjøttet- eller inngangen til skjeden også?? Hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på.. Jeg har begynt å bruke den nå, er ikke kommet lenger enn uke 33, men i og med at jeg muligens føder før termin, så begynner jeg nå, men aner ikke hvor ofte jeg skal smøre meg...Til nå har jeg smurt meg en gang pr dag, og bare mellomkjøttet.

Skrevet

dytter opp igjen jeg... :-)

Skrevet

jeg har brukt den i noen uker nå. har masert i 10 min hver dag og kjenner at jeg har blitt mer tøyelig i mellomkjøttet. dusjer og vasker meg etterpå. håper jeg slipper rifter, har termin imorra.

Skrevet

Du må jo ikke dusje vekk oljen, den skal jo være der. Det er blant annet mandelolje i som skal gjøre huden sterk og mer tøyelig og hvis man vasker den borter jo hele vitsen borte, da kan jo like godt bare ta en hvilken som helst krem og tøye med.

Man skal både smøre og tøye utenpå og inni. Hvis dere leser litt anatomi så kan dere se at det er to muskler som strammer skjeden og det er de man skal tøye, det er greit å bruke god tid og stramme og slappe av for da lærer man seg å få skikkelig muskelfølelse i skjeden slik at man kan kjenne at man er helt avslappet når man føder.

Her er en link der man kan se vitenskapelig anatomi hvordan vi er bygget opp...:)

http://www.the-clitoris.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...