Gå til innhold

Til alle dere "prøvere"/slitere

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på av alle dere "prøvere"/ slitere

blir dere første gangs gravide? altså er det første gang dere prøver å lage barn? eller har dere barn fra før også?

hvordan er situasjonen deres:)

Første gangen min, har ingen barn fra før og jeg er i 3 pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei....

jeg er også første gangs prøver=) er i min 7pp...

Skrevet

Heisann.

Vi prøver å få vårt første barn sammen. Dette blir mitt første og hans andre. Er i vår 1pp nå.

Vi har et stabilt forhold, vært sammen i 2 1/2 år. Forlovet og samboere. Begge i full jobb og grei økonomi. Har leilighet med god plass til et lite knøtt.

Skrevet

Hei:)

Vi er også førstegangsprøvere, er i vår 2pp nå. Har vært sammen i 2 år og flytter inn i nytt hus i september:) Dette er virkelig en spennende periode!

Når har dere IKM? Jeg har IKM 7sept.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er i min situasjon

("førstegangs prøvere"/slitere) =)

Skrevet

Vi prøver nå å få barn nr to. Ble gravid i 8pp sist, men nå sliter vi. Er vel i 22 pp.Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid nå.

Skrevet

Jeg har IKM 3 sept. krysser fingrene!!!!

Skrevet

Jeg aner ikke når jeg har IKM:( Har ikke stabil syklus. Forrige var på 42 dager. Har ikke gått til innkjøp av EL tester enda, skal se hva som skjer i denne pp først. Krysser fingrene.

Skrevet

Hei hei

Vi er nå i 2 pp. Venter tr i dag!!!! Har gått noen mnd. med hopp av i svingen før vi begynte å prøve sikkelig. Vi har vært sammen i snart 6 år og er nygift, er veldig klar. Akkurat nå kjennes det ut som ALT for klar, for forbruk av tester er høyt og vi venter i spenning i fra el til tr... Vår første gang også, har søsken på begge sider som produsere som bare og vi vil gjerne være der vi å..... Håper, håper nå, men har ikke følelsen..

Skrevet

Hei. Jeg er også førstegangs prøver. er inne i 8 prøvemåned nå, med ikm på fredag... så håper håper!!!

Er samboer. har vært i lag i 2 1/2 år.

Skrevet

Hei alle sammen=) vi er også førstegangs prøvere,er i 18 pp...

Kjøpte oss hus for 2.5 år siden, og har nå snart vært sammen i 5 år!!!

Håper det går i boks snart nå!!

Skrevet

hei! vi er i første pp nå. hadde en sa i slutten av juli. :( vært sammen i 6 mnd, flytter sammen 1.september:)

Skrevet

vi har en fra før og er i 2.pp-

Skrevet

Vi har et barn fra før, på to år. Den gang satt spira på første forsøk!

Nå er vi snart (regner jeg med) i får 5. pp...frustrerende at det tar så lang tid denne gangen, selv om jeg vet det er vanlig. Blir litt stressa siden det gikk så lett sist. Er det noe galt nå liksom...men, tenker at det må skje en gang, og da blir det akkurat DET barnet vi har ventet på.

Skrevet

Prøver på nr 2.. 1.mann kom til verden, made in a testtube:) Håper vi slipper det med denne. Ble gravid på egenhånd, men mistet i uke 11 i juni, så her er det litt desperasjon ute og går...

Skrevet

hei..

vi er nå inne i 8-9 pp..

begynner å bli en stund det nå.

har vært sammen i 2 år og 5 mnd.

har leilighet leter etter hus, bra i økonomi og forholdet...

Skrevet

Vi er i vår 1. pp og krysser fingrene for at det ikke går altfor langt tid før det klaffer. Vi giftet oss i sommer, vært sammen i 2,5 år, har ny bolig, bra økonomi og nå gleder vi oss bare til å bli 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...