LandsyLovepump Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 på søndag avsluttet jeg et 3 års samboerskap. Hatt en fin tid å skulle gjerne ha bodd med han ennda, har en nydelig sønn på 7 måneder. Han ble helt rar på 123. skjønte ingenting. han sa han var lei å thats it. Han har tydeligvis hatt det sånn i 7 måneder sa han. han sa han skulle prøve å gi oss en ny sjangse uten å informere meg, jeg ante fred og ingen fare til søndag. Alt var bra på dagen, men så sa han det han sa å det var slutt. jeg måtte pakke mine og guttens ting å dra hjem til mine foreldre. Så sier han det at selv vi bryter forlovelsen så er ikke det det samme som at vi kan dra rundt å rote med andre. jeg bare HÆ!!! i dag er det slutt, hva blir det neste. Tror han angrer men han vil ikke si noe. jeg tror kanskje jeg skal gi han tid så kanskje han kommer til seg selv igjen. Han har jobbet VEDLIG mye de siste månedene, han snakker ikke om noe annet enn jobb, håndjern, vester osv ( han er vekter ). Attpåtil så ringer folk hver dag å maser på han om jobb. Han har å et veldig dårlig kosthold å veier et par kilo for mye. Det begynte på Mandag forrige uke, jeg spurte hva det var å han sa det at han begynte å bli dårlig. Det ble han, ble verre ut på uka, han jobbet hele helga (natt), så plutselig ble jeg alenemor. Jeg tror han er utbrent og deprimert pågrunn av all jobbinga og at han å har en sønn som krever sin tid. Så jeg håper med tiden at det vil bli igjen, nå så vil han ikke snakke med meg, det ser ut som om han hater meg mest av alt i hele verden. Han er sur og sint. jeg sa til han at jeg har ingen sure miner og at jeg bare forstår ikke hva som skjedde? Han vil ikke si noe, jeg vet det er noe mer enn at han bare er lei av meg. Han har ingen annen, det vet jeg, for han har bare jobbet å tjent penger. pluss at han er ingen storsjarmør på d viset på en måte. Noen som forstår dette eller? er det bare meg som har missforstått?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 det er sikkert som du selv sier.. sliten, trøtt, ingen energi.. og et liten barn.. det sliter på den beste å ha et lite barn.. får bare krysse fingrene for at han kun trenger en pust i bakken, og når han oppdager hva han går glipp av, kommer han nok tilbake.. du kan jo sende melding, om lillegutt lærer seg noe nytt, og slikt.. ser egentlig ut til at du vet hva du skal gjøre, så sier bare at .. jeg støtter deg i det. ) lykke til.
LandsyLovepump Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 ja, jeg håper det bare er det han trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå