pusil Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg hadde siste mens 25. Juli. Jeg har aldri helt fått taket på når jeg egentlig har eggløsning, men de sier fra dag 12-14 om du har en syklus på 28 dager, noe jeg har. Men i over en uke nå har jeg hatt mensmurringer og dette har jeg aldri hatt tidligere. Mensen kommer som regel samme dagen jeg kjenner litt murringer, eller da samme dagen som regel. Kan dette være tegn på tidlig svangerskap? Har ømme pupper også. Tok CB test i dag tidlig, men dessverre negativ. Noen som har opplevd det samme? Men kan jeg være gravid?
LilleSolaMi<3 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 jeg hadde murringer leenge før ikm,og jeg er også sånn så murringene kommer samme dag som tr bruker å komme=) så det kan jo være et tegn! støl mage var sammen med murringer de første tegnene jeg fikk!
Tingenes Herre Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 :-) Akkurat sånn var det for meg da jeg ble gravid! Menssmerter lenge før mensen skulle komme. Det er et ganske så sikkert tegn spør du meg. Vent noen dager og ta en ny test, så skal du se den er positiv! Lykke til!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 blir ikke overrasket om du er gravid;-) jeg har vært gravid 2 ganger før, og fikk menssmerter en god uke før IKM begge ganger+ømme pupper... tvi tvi!
pusil Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Ja, jeg håper virkelig det Men hvordan kan det ha seg at man tester negativt om man er gravid? Skjer dette mange og ofte? Om man har lite hcg produksjon fra starten av, er ikke dette da et negativt tegn?
LilleSolaMi<3 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 kroppene våre er forskjellige,og man er ikke no mindre gravid om man produserer hormoner sent=)) lykke til,krysser fingrene for deg=)
wowo Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Hei Ser ut til at det er flere i samme båt. Jeg hadde sist tr den 24 juli og har 26 dagers syklus. Krysser fingere nå, men testene viser neg..
pusil Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 Så moro Da må vi krysse alt vi har!!! Jeg har ei venninne som testet svakt svakt positivt på CB 5 dager etter forventet mens. Så det er håp
Amia Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 wowo: da er vi helt likt:) Hadde også TR 24 juli og 26 dagers syklus... Men tester neg jeg også VI får krysse sammen:)
pusil Skrevet 19. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2008 Så spennende Da får jeg virkelig håpe at vi er heldige nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå