Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Synes å huske å ha hørt/lest at noen har prøvd dette med effekt = mindre rynker rundt øynene *ler litt* Virker sikkert litt desperat jeg nå, men ja -- villig til å prøve det meste som er litt alternativt! (Føler at alle de dyre kremene jeg kjøper er helt bortkastet!) Noen som seriøst har prøvd dette og kan si at det virker? Evt om du har opplevd noen bivirkninger (kløe, utslett...?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Trodde det var blå ringer under øynene det skulle hjelpe mot jeg... Hemoroider er jo utposninger på/store blodårer, så jeg har hørt salva skal få blodårene under øynene til å trekke seg sammen også, så blåfargen (eller søppelsekkene om du vil) under øynene blir mindre synlig. Har ikke prøvd da ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det er steroider i kremen, noe som IKKE er bra for huden rundt øynene. Man får effekt med en gang ved at evt. blåfarge rundt øynene forsvinner, men i gjengjeld ødelegger du huden.. dvs: mere utsatt for f.eks. rynker i fremtiden..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Er det blå den tar, ikke rynkene... Men er enig med pom, ikke å anbefalle til den sarte huden rundt øynene.... Iallefal ikke lengre bruk, skal indrømme at jeg har brukt det i nødtilfeller...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Homsene bruker det jo.. men det er en type de bestiller fra USA som det ikke er stereoider i. Han hudlegen.. Frøy.. et eller annet, anbefalte det ikke. Men på den annen side: Mye sol gir også rynker..men hvem vil være bleik hehe.. Har kjøpt sånn selvbruningskrem, men hvis man trener og tørker seg på et hånkle bør det være av mørk farge. For har man hvit ligger brunfargen igjen på hånkle!
prekæs Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Slik jeg har forstått det skal slike kremer ikke brukes daglig. Selv trenger jeg ikke rynkekrem. Sikkert fordi jeg har brukt en formue på solkrem og beskyttelse de siste 15 årene:)
prekæs Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Jeg vil være blek, merkelig nok. I hvertfall i fjeset. Soler meg aldri i ansiktet, men får faktisk litt farge likevel. Under faktor 25 og solhatt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Jeg trodde det funka mot hevelser, jeg. Det er kun retinol og syrer som hjelper mot rynker, og de fleste rynkene rundt øynene hos folk under førti kommer av at huden er tørr.
prekæs Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Det heter seg at 4 av 5 rynker kommer av soling. Men det er klart. Man får ofte tørrere hud som eldre:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Det hjelper i allefall bedre en noen dyr krem mot blå ringer under øynene. Faktisk er det noen av de samme ingrediensene i kremene til 4-500 kroner. Så det kjører jeg på.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Ja nå skal du le enda mere,sæd er bra for kviser og rynker,helt sant grisete men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå