Gå til innhold

Er barna deres slitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er slitne nå som de er i gang med barnehage og skole/sfo, men slitne på en positiv måte. Eldste er nesten overveldet pga alt det nye med skolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker det her også. Men de har ikke helt kommet inn i sove rutinene enda etter ferien. Så blir nok bedre etterhvert. Merker særlig idag, nå i ettermiddag at de har hatt litt lite søvn de to siste nettene.Så nå skal vi benytte oss av at det er overskyet idag og prøve å få de i seng ekstra tidlig. Er ikke lett å få de i seng når sola står og skinner som midt på dagen..

Skrevet

Nei, de er som vanlig. Det skal sies at de er veldig aktive selv i ferien, og yngste har gått i barnehagen nesten 2 uker (delvis etter eget ønske og fordi jeg er syk), og eldste er jo ikke ny på skolen så han takler det bra.

Vi har nok greid å holde rutinene sånn noenlunde i sommer, noe som nok gjør overgangen litt enklere.

Skrevet

Nei, sånn sett er det bra at det er overskyet og lett regn i luften. Ikke så spennende å være oppe da.

Skrevet

Det merkes at de har begynt fullt i barnehagen ja. Merker det faktisk best på eldste, blir fort syt her hjemme:-(

Skrevet

Eldste begynner ikke på skolen før i morgen, men minsten er sliten etter barnehagen ja. Vil helst legge seg å sove på ettermiddagen, men det får hun ikke lov til, så da er det å prøve å aktivisere henne for å holde henne våken. Ofte kvikner hun til igjen etter en stund, så nå har vi nettopp kommet inn etter å ha lekt i hagen. :o)

Skrevet

Ja, merker det på han at han er sliten om ettermiddagen. Da jeg hentet har før sommeren var det en kamp med å få han med hjem fra bhg - men nå komme han med en gang og vil helst at jeg skal bære han til bilen.. Mens middagen lages og det er noe han ikke får til feks har han en utrolig kort lunte. Men det går seg helt sikkert til. Han var bare i bhg tre dager i forrige uke, pga planleggingsdager. Så ha han vært på fjelltur i helga, gått langt litt sene kvelder osv. Ble veldig seint på søndag da gutta mine kom hjem. Så satse på at det går seg til om ike altfor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...