Fru_Pigalopp Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hvor lang og bred er sittedelen i vognen? Er det en vogn de kan ha til den blir 3?
Venja Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Sittedelen er lang i ryggen, blandt de lengste mener jeg. Er ganske smal, men jeg har fint fått plass til en tjukk vinterpose og min 1 1/2 åring i den. Hvordan det er med plass til en 3 åring i vinterpose vet jeg ikke, men tror det vil gå greit! Søskensetet er ikke spesielt langt i ryggen, kunne godt ha vært litt lenger. Vi har til nå brukt vognen som singelvogn og er veldig godt fornøyd. Skal snart til å bruke den som søskenvogn og er spent på hvordan det vil fungere. Dagmammaen brukte vogna til gutten vår og jenta si og syns det fungerte bra. Vogna var også lettere å trille med to ettåringer enn hennes quinny vogn med en unge i.
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 det går nok bare fint med en 3 åring i vogna... Jeg var i går ute å trillet min 1,5 åring i famsetet, mens storesøster på 4 satt bak når hun ble sliten av å gå...Og det går bare fint - hun satt fint der, og hun sitter også fint framme (hun er 1 m høy og 14 kg jenta mi, så ikke verdens største 4 åring, men likevel...) Jeg er i alle fall veeeeldi fornøyd med vogna - mitt aller beste kjøp. Den blir nok mye mere brukt når babyen kommer og - da må lillemor på 1,5 ta søskensetet, mens størstesøster må ta beina fatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå