Gå til innhold

igangsettelse på st olavs

Anbefalte innlegg

Skrevet

kæm kan eg snakke me om å få setta fødselen i gang? eg har ikke jordmor, kun vært på fostermed. får man eventuelt noen modningskur? er 38+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten ringe føden og be om en samtale med jordmor/lege. Må ha ganske gode grunner for å få bli igangsatt da, de er strenge på det der! Om du ikke er moden blir det startet med modningstabletter, så om du trenger det tar de vannet/setter drypp eller til sist utfører ett ks.

Skrevet

ok. må vel ringe på dagtid?..

Skrevet

De er der døgnet rundt, men om det ikke er akutt ville jeg ha rinft på dagtid. De har vaktskifte kl 7 tror jeg, så ville kanskje ringt rundt 8 etter rapporten. De er flere på vakt da, både leger og jordmødre. Det skader ikke å ringe i kveld heller da, og høre om du kan få komme inn til en sjekk, har de lite å gjøre kanskje du får inn nå i kveld, har de mye å gjøre og du ikke er akutt råder de deg nok til å vente til i morgen. Er veldig hyggelige de som jobber der, så ikke noe farlig å ringe:)

Skrevet

ok. da skal eg ringe i morgen å høre om de kan hjelpe meg=)

eg føle d at eg ikke klarer dette så veldi mye lengre.

Skrevet

Hei! Hvordan går det med deg? Har du fått ringt de? Håper de vil hjelpe deg:)

Skrevet

skal på ul på fredag så da skal vi snakke om det hvis ikke noe er begynt å skje til da. har hatt menssmerter igjen, men d stopper opp.*fortvilende* har hatt on å off i en uke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...