augustmom Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 kæm kan eg snakke me om å få setta fødselen i gang? eg har ikke jordmor, kun vært på fostermed. får man eventuelt noen modningskur? er 38+4.
temine Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Du må nesten ringe føden og be om en samtale med jordmor/lege. Må ha ganske gode grunner for å få bli igangsatt da, de er strenge på det der! Om du ikke er moden blir det startet med modningstabletter, så om du trenger det tar de vannet/setter drypp eller til sist utfører ett ks.
temine Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 De er der døgnet rundt, men om det ikke er akutt ville jeg ha rinft på dagtid. De har vaktskifte kl 7 tror jeg, så ville kanskje ringt rundt 8 etter rapporten. De er flere på vakt da, både leger og jordmødre. Det skader ikke å ringe i kveld heller da, og høre om du kan få komme inn til en sjekk, har de lite å gjøre kanskje du får inn nå i kveld, har de mye å gjøre og du ikke er akutt råder de deg nok til å vente til i morgen. Er veldig hyggelige de som jobber der, så ikke noe farlig å ringe:)
augustmom Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 ok. da skal eg ringe i morgen å høre om de kan hjelpe meg=) eg føle d at eg ikke klarer dette så veldi mye lengre.
temine Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hei! Hvordan går det med deg? Har du fått ringt de? Håper de vil hjelpe deg:)
augustmom Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 skal på ul på fredag så da skal vi snakke om det hvis ikke noe er begynt å skje til da. har hatt menssmerter igjen, men d stopper opp.*fortvilende* har hatt on å off i en uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå