Gå til innhold

Hallo, Ski- jentene!


Lille skatt *38 uker*

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Noen som har født ennå?

 

Jeg er 35 fullgåtte uker nå, så jeg har nok noen uker igjen... Vet ikke om det blir fødsel eller keisersnitt pga mulig foranliggende morkake og seteleie. Skal tilbake på ul om to uker for en endelig avgjørelse.

 

Nå begynner det å nærme seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er veldig klar for å føde snart!! Er 38 uker på vei og veeeeldig lei :-)

Nærmer seg veldig nå, blir spennende...

 

Kan tenke meg du er spent på avgjørelsen om to uker!! Skal du føde på A-hus? Det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du begynner å bli lei. Jeg begynner å bli veeeeldig klar selv. Gjør ikke noe om han kommer noen uker før tiden :o)

 

Jeg skal egentlig føde på ABC på Ullevål, men hvis det blir seteleie, blir det en vanlig avdeling evt keisersnitt. Veldig spennende. Eneste fordelen med keisersnitt er at man får en dato å glede seg til :o)

 

Du har ikke vært med på noen av treffene vi har hatt? Vi skal helt sikkert møtes igjen etter vi har født, og da må du henge deg på. Veldig hyggelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Og takk for sist..:0) Her er formen kjempe fin.. Er akkurat 37 uker idag...:0) så nå er det ikke lenge igjen.. Siste dag på jobb imorgen... Gleder meg til å se tulla mi nå... Jeg var på sykehuset på ul idag da ho har liggi i seteleie hele tiden men nå hadde ho endelig snudd seg og hodet er nesten festet.. Herlig.. Begynt å få litt bekkenløsning nå, men nå er det bare 3 uker til termin så da skal jeg nok holde ut..;0) Håper dere alle har det bra og at vi kan treffes med nurkene våre etterhvert..;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Hyggelig å se at dere har det bra:-) Er nå 38 uker på vei og veeeeldig utålmodig!! Vil veldig gjerne et hun lille snuppa skal komme ut snart! Hodet er festet seg så det er vel bare å vente:-) 20 dager igjen til termin i dag, så jeg teller ned.. Kjenner litt mindre liv nå om dagen, men har hørt at det er normalt, det er jo litt trang plass der inne nå.-)

Ønsker dere alle lykke tilog håper vi alle treffes når nurkene våres har kommet ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann!

Jeg er fryktelig fødeklar jeg altså...Har jo ikke termin før den 19, men det kunne gjerne ha skjedd I DAG for min del, hehe....Forrige gang gikk jeg 17 dager over, så i mitt hode er det bare rettferdig at jeg "får føde" noen uker før denne gangen:)

 

Formen er ok, men synes det begynner å bli litt tungt og slitsomt...

 

Nå er det nok ikke lenge før vi begynner å poppe ut de nye Follo-beboerne, lykke til alle sammen :):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg født!

 

Fikk en nydelig jente onsdag 03 sept, 16 dager før termin:) Fødslen gikk veldig bra, grisevondt som forventet, men brukte mye kortere tid nå enn forrige gang. :D:D

 

Kom hjem i går, og skal bare nyte dagene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Håper virkelig jeg følger etter snart... *litt misunnelig*

 

Jeg har for lite bekken til setefødsel og skal til ytre vending i morgen. Hvis det ikke fungerer, blir det ks neste uke.

 

Kos deg masse! Vi ses om noen uker eller så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg født..:0) 1 dag før terminen kom lille tulla til verden så jeg slapp og gå over tiden, heldigvis... Ho kom onsdag 10 sept kl 11.35. Ho veide 2,9 kg og var 49 cm lang, akkurat passe og hadde masse svart hår..:0) Vi kom hjem igår så nå bare koser vi oss.. Foreløpig henger ho i puppen hel tiden og det er litt slitsomt men ellers er alt bra..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tulla Vesle:) Kos dere masse!

 

Lille skatt: Håper snuinga gikk bra. Hvis ikke må du ha masse lykke til med KS til uka:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Ser det er en stund sidenjeg harvært pånett :-) grattis til alle dere somhar født! Selv fødte jeg en nydelig jente 1.sep. (ni dager før term). Vilde veide 3020 g nårhun kom til verden. Fødselen gikk greit, og vi har kost oss masse i dagene som har vært :-) Jeg bristet halebeinet under fødselen, så jeg har litt problemer med å sitte og sånn,he he....

Håper vi alle treffes med nurkene våres igjen:-) skal dere over på din baby side, eller hvordanholder vi kontakt? Og til deg LilleSkatt masse lykke til hvis du ikke har født enda:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også, mamma2:)

 

Skulle ikke du også føde på Ahus? Kanskje vi var noen timer på barsel sammen da, hehe...Kommer jo an på hvor lenge du lå og i hviken etg osv, men det kan ikke ha vært mye om å gjøre i alle fall:)

 

Når lille skatt har fått gullet sitt er vi vel "ferdig født", er vi ikke? har jo bare vært med på et treff, så unnskyld til de jeg evt ikke kommer på..kan jo bare sveipe innom disse sidene her til vi får avtalt en dato når alle er klar for det? Er jo ikke så mye aktivitet her, innleggene blir liggende lenge på førstesiden, lett å få med seg.

 

Og auauau mtp halebeinet da! Får håpe du gror fort:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!

 

Gratulerer alle sammen!

 

Simen ankom verden 11. september :o)

 

Snuingen var vellykket. To dager etterpå gikk vannet. Etter noen timer med rier oppdaget de at han hadde snudd seg tilbake, så da ble det keisersnitt.

 

Vi har vært hjemme i to dager og føler at ting går litt på halvt hold foreløpig. Jeg er klar for et treff når ting normaliserer seg litt :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere alle...:0)

 

Håper alt er bra med dere og bebisene deres.. Her er alt bra... Føler ting begynner å normalisere seg litt nå, gikk litt på halvt her oxo i første uka men nå er ho 2 uker og vi begynner å få litt rutiner.. Ikke helt i rutine på natta enda, men det kommer seg..:0)

Gleder meg til å møte dere og nurkene når vi alle har kommet litt i orden...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mama2 og vesle:)

 

Vi prøver på et treff tirsdag til uken, møtes utenfor storsenteret ti over 12. Innleggene forsvinner så fort fra førstesiden på dib, så jeg skriver det her også!

 

Håper dere kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:-) Da harvi vel alle født? Gratulerer alle sammen, og godt jobba! Vilde har nå blitt 1 mnd, ( 1. okt), synes tiden har flydd av gårde :-)

Halebeinet er litt bedre, men de sier på sykehuset at jeg må regne med at det tar ganske lang tid før dt gror, så jeg får bare fortsette å sitte på myke puter!! jeg stilller opp utenfor storsenteret på tirsdag jeg og håper dere allekommer med de deilige nurkene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Så koselig med møte igjen.. Jeg håper jeg får kommet, men tør ikke love noe.. Lille Ella har kolikk så ho skriker som regel fra 23 om kvelden til 03-04 om morran så vi er rimelig slitne.. Håper på en god natt i dag så vi kan komme imorgen... Trenger å komme oss litt ut av huset...:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er vi 3 stk som på tur har fått influensa i løpet av natta, så jeg må holde senga....PMèr dere m mailadressen min etterhvert, så ses vi senere....

 

Ta en kaffe for meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så synd at dere ikke kunne komme i dag. Mamma2 og jeg hadde et hyggelig treff hvor det gikk i babysnakk i 2 1/2 time:o) Håper dere kan bli med neste gang. Vi kan jo prøve oss om en uke eller to.

 

God bedring til deg Maimamsen.

 

Og til deg Vesle; håper virkelig Ella gir dere noen rolige netter fremover. Føler virkelig med dere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...