blond Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har bakt 6 brød og en liten haug muffins, så nå lukter det godt i huset! Føler meg så flink, atte! Når jeg først setter igang blir jeg inspirert og finner flere oppskrifter (ja, jeg må følge oppskrifter!) og har planene klare for hva jeg skal bake når vi får mel i hus igjen. Får vann i munnen av mindre..
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Så flink du er. Skulle ønske jeg var en sånn flink husmor. ) Heldige de du bor med!
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Må si du er flink!!! Jeg baker bare om det er noe spes, har aldri noe i frysern på lur. Har du prøvd å bake brownies muffins? de som ligger på kokebok på dinbaby.com?? De er veldig enkle å lage og knall gode:))
blond Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Har ikke prøvd de, men må nok gjøre det, for de høres veldig gode ut! Jeg har bakt brownies mange ganger og kan godt tenke meg at det blir uimotståelig i muffins! Er det din oppskrift?
blond Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg er ikke flink husmor, men bake kan jeg. Er fornøyd med å få det resultatet jeg ønsker (stort sett), men er ikke så flink på annen matlaging, selv om jeg prøver og gir meg ikke!
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Nope,den er ikke min. Nå har jeg lagt ut oppskriften i egen tråd her. Så bammerne har noen gode muffins å by på. Holdbarheten i frysern er kort, plutselig er alle borte her....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Så flink du er da:) Jeg er ikke så god å bake brød.. Har du noen gode brød oppskrifter og sende denne vei??? Jeg følger alltid oppskrifter på bakevarer og slike ting. Blir helt mislykket hvis ikke.. Jeg har to mnd til baby innrykk og har store planer om å bake fryseren full før den tid. Blandt mange andre planer..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Så flink du er blond!! Jeg skal bake på lørdagen, da ha min kjære bursdag. Så sønnen ha bestemt at vi skal bake muffins, som vi skal ta med opp på senga til pappen. Så skal jeg bake gulkake (suksess kake) og is kake.. Brød er jeg ingen racer på gitt..
Mille** Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Kjempeflink! Må selv begynne å bake snart, to uker til 3 års dagen her, tenkte å bake ferdig bunnene og bare legge dem i fryseren. Skal også bake muffins til både selskapet hjemme og i barnehagen, og i tillegg kunne jeg tenkt meg å bake kanelsnurrer. )
blond Skrevet 19. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2008 Hva slags typer brød og rundstykker liker dere? Jeg har oppskrifter på så mangt.. Med eller uten melk?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Jeg liker det meste av brød og slike ting. Liker at det tåler og fryses og ikke blir så tørt eller fort tørt. Baker/spiser mest litt grove brød typer selv. Men trenger egentlig oppskrifter på lyse også. Gjør ingenting om det er melk i oppskriften.
blond Skrevet 19. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2008 Jeg har også en bursdag om ikke lenge og har ikke funnet ut hva jeg kan bake enda. Må snike en tur innom detsoteliv, tenker jeg. Må finne oppskrfter på kaker uten melk siden vi får besøk av en som har melkeallergi. Det er jeg ikke vant med, men tar jo den utfordringen. Jeg har ikke noe i mot å studere oppskrifter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå