Gå til innhold

skulle hatt TR i dag, ikke kommet, neg. test!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR har vært som en klokke den siste tiden, skulle kommer i dag tidlig, nå har jeg tatt en cb dig. neg. svar... Kan jeg fortsatt være gravid, synes jeg har mens-murring(kjenner den kommer) og sliter med uren hud(som alltid før mens). Vil ikke ha forhåpninger, men klarer ikke helt å slå meg til ro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat i samme båt som deg. Testen var negativ, men symptomene er der. Har hørt at CB ikke fanger opp hcg mengder under 50. Når egget fester seg da er hcg på rundt 10, så dobbler det seg hver 3. dag. Om man produserer hcg tregt så vil man ha store sjanser for å teste negativt tidlig...

Skrevet

Ikke godt å si, men kan bli litt sprø av dette. Skulle etter el kalkulator hatt el for 2 uker siden, fester ikke egget seg ganske snart da?? Er mer grønn i forhold til dette, enn jeg trodde. Vi har bare aktivt prøvd i 2 runder, men kjenner at det kan komme til å drive meg til vanvidd...:) Hva med dere??

Skrevet

Velkommen i klubben... Skulle hatt mensen for en uke siden, men negative tester og ingen mens her...:-/

Skrevet

Samme situasjon her.. Skjønner ingenting jeg! Skulle hatt TR igår, men den har fortsatt ikke kommet. Testet sent igår, men var neg. Har hatt mensen liknende smerter i mage og rygg søndag og mandag, nå er de borte, men ingen TR?? Har også hatt en jevn syklus de siste 4 mnd etter å ha sluttet på p-piller...

Prøver også å begrense forhåpninger, men det er ikke lett:o)

Men jeg kan vel ikke annet enn å stole på testen heller..

Skrevet

Med fare for å virke negativ, så opplevde jeg det samme, men mange dager etter forventet mens og med et håp om graviditet som steg i takt med økte symptomer på nettopp dét, så kom den forb... tanta tuslende innom her i dag... :-( :-( Jeg håper hun er opptatt her hos meg, slik at hun lar dere være i fred...! Lykke til, alle som en!

Skrevet

Jeg har en regelmessig syklus , men det hender en gang i blandt at syklysen forandrer seg litt , en dag eller to.Gikk 5 dager over en gang.Så mensen kan fortsatt komme.Lykke til , er jo ikke sikkert tanta kommer:)!!

Skrevet

Er også i samme båt, en dag forsinket, og jeg har vært som en klokke de siste månedene. Jeg har noen tegn til at TR er i anmarsj jeg da, så jeg er brennsikker på at TR kommer.

Skrevet

Akkurat samme her, i dag er jeg 3 dager over ikm, men det var sånn sist også og da kom mensen på 4 dagen så jeg har ikke store håp her :(

Det er nesten så jeg lurer på om syklusene mine har blitt lenger.. 35 dager begynner å bli en lang syklus det :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...