Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Ville bare tipse at om man kjøper en 4-pack med Yoplait yoghurt på Meny denne uken, så får man med en fin reise-yoghurt-boks med skje i lokket. Smart smart :-)
Millapril Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 oooooh, sånn vil jeg ha! Jeg skal få kjøpt sånn snarest! Takk for nyttige tips her. Vi kjøpte forresten en kjekk fruktboks (Bendit) med gaffel i lokket på Kiwi forrige dagen. Den blir kjekk å ha til oppskjært frukt etterhvert.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 "løpe til meny" nå ja :-) Takk for tipset!! Den bendit boksen kjøpte jeg på ultra her om dagen, kjempefin....
Solstråle72 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Takk for tips! Da må jeg på Meny en av de nærmeste dagene!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Og nå har vi vært på Ultra og kjøpt smart Bendit-boks. Mia klarte ikke å bestemme seg, så da ble det både grønn og rosa ;-)
Millapril Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hmm, flere farger sier du? Der jeg var hadde de bare orange... kanskje vi må ha en til i rosa! Var på Meny på Majorstuen i dag, men der hadde de ikke yog-tilbudet! Var det en spes Meny du var på eller?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 De hadde heller ikke yoghurt tilbudet på Meny her på Grorud....hmmm m
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 Jeg fant den på Tveita! Håper det ikke bare var den da, så har jeg sendt dere halve byen rundt hehe :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå