Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Når dere sier dere er lei og klar å kaster dama å sønnen på dør? hva er problemet da...... så attpåtil sier han at selv om det er slutt så er ikke det det samme som at vi kan rote rundt med andre? Han er helt utbrent og deprimert. Jobber konstant, har et dårlig kosthold, veier et par kilo for mye. Han ble bare sint å vil ikke h noe med meg å gjøre. for et par uker siden sa han til sine kompiser at han har blitt så lykkelig sammen med meg og vår sønn. så plutselig slår han helt om ¨på 123. Det er jo veldig seriøst å være deprimert og utbrent. da er man jo lei av alt så håper for min og min sønns skyld han han tenker seg godt om når han nå får være alene.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nå er det ikke for at jeg skal være kynisk for det høres ut som en veldig vanskelig situasjon du er i, men hvordan i all verden kan du adressere dette innlegget til 'dere menn'? Vi har da ikke gjort noe og vi vet ikke hva mannen din tenker. Ingen av oss har noensinne sagt at vi 'er lei og klar og kaster dama og sønnen på dør'. Et litt mer saklig innlegg hadde vært mulig å kanskje svare på, men dette fungerer ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 jeg så det selv at det ble helt feil. det beklager jeg.
Papageno Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Stikkord: Vær litt kritisk i første omgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå