ღhælgelainnღ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg er på slanker'n og trenger sårt noen gode tips til hva jeg kan spise i stedet for å bli fristet av snop, altså sjokolade og potetgull. Noe som er sunt, men samtidig smaker godt...
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Frukt er jo godt! Tørka ananas og fersken er nam
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 frukt.... rart hvor fort man venner seg til å ikke spise godteri om man lar det være en stund lykke til!
*SamSung* Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 På helsekost får du kjøpt sukkerfri godis:D
*SamSung* Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 I Sverige har de også utvalg i smågodten av sukkerfri godis
hit og dit Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Frukt! Blir garantert noko du foretrekker foran snop etterkvart. Tok meg ikkje mange vekene å bli avvent snopet.
Gjest -<<- Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Nøtter og frukt er sunt, om ikke nødvendigvis slankende. Sukkerfritt godteri er stint i fett og e-stoffer, spis heller ren, mørk sjokolade. Bær er bra, gjerne med f.eks yoghurt naturell eller begrensede mengder vaniljekesam til. Yoghurtbaserte dipper og stavskårede grønnsaker er kalorifattig og sunt.
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 epleskiver med kanel på! Veldig sunt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå