Gå til innhold

Sunt godteri


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på slanker'n og trenger sårt noen gode tips til hva jeg kan spise i stedet for å bli fristet av snop, altså sjokolade og potetgull. Noe som er sunt, men samtidig smaker godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt er jo godt! Tørka ananas og fersken er nam :)

Skrevet

frukt.... rart hvor fort man venner seg til å ikke spise godteri om man lar det være en stund :) lykke til!

Skrevet

På helsekost får du kjøpt sukkerfri godis:D

Skrevet

I Sverige har de også utvalg i smågodten av sukkerfri godis

Skrevet

Frukt! Blir garantert noko du foretrekker foran snop etterkvart. Tok meg ikkje mange vekene å bli avvent snopet.

Skrevet

Nøtter og frukt er sunt, om ikke nødvendigvis slankende. Sukkerfritt godteri er stint i fett og e-stoffer, spis heller ren, mørk sjokolade. Bær er bra, gjerne med f.eks yoghurt naturell eller begrensede mengder vaniljekesam til. Yoghurtbaserte dipper og stavskårede grønnsaker er kalorifattig og sunt.

Skrevet

epleskiver med kanel på! Veldig sunt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...