Gå til innhold

dere som har silikon....håper så inderlig på svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg om konsulttimen?jeg skal inn på fredag og er så inderlig nervøs.....trenger litt beroligene ord. sluker til meg alt så gjerne fortell om deres erfaringer........takker masse for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke silikon, så kan dessverre ikke fortelle deg hvordan det er. Men for et par år siden var jeg på konsulttime for moro skyld (de hadde gratis konsultering den mnd...). Jeg opplevde de som svært påtrengende. Jeg sa aldri at jeg hadde bestemt meg, men de kjørte på med dato for operasjon! I tillegg kom de med masse svada om at jeg hadde så vakre bryster og at de kom til å bli helt fantastiske (blablabla, det sier de garantert til alle som detter innom!)

Bortsett fra det var det helt greit. Legen snakka om risiko, alternativer og la inn innleggene han syntes jeg burde ha i bhen, og det så faktisk veldig bra ut! hehe. Men det var ikke noe for meg :)

Skrevet

Veninnen min ble operert før nøyaktig en uke siden - superfint!!

Hadde jeg ikke hatt nok fra før kunne jeg gjerne tenkt meg det;-)

Tror du får masse opplysninger om hva du ska ha i forhold til din vekt ol. det går nok kjempefint:-)

Skrevet

Jeg har ikke silikon, men har vært til konsulttime. Jeg opplevde timen som veldig trygg og beroligende. Selvfølgelig er de litt pågående, det er jo levebrødet deres, og privat praksis med mye konkurranse. Iallefall, ikke godta alt!

I løpet av timen gikk vi først igjennom en helsesjekk (sånn standard om man røyker, har noen spesielle sykdommer, arbeidssituasjon osv.). Så får du prøve forskjellige proteser for å finne ut av hvor "stor" pupper du vil ha. Hun kjenner gjerne ltit på huden rundt brystene for å se om det er nok elastisitet for å legge inn silikon.

Selve timen er over på rundt 1/2time-tre kvarter, og er absolutt ingenting å beskymre seg over. Det er bare dere to, det er hennes/hans jobb, de er profesjonelle og skal gjøre det mest mulig naturlig og behagelig for deg!

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...