Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er så usikker på hvilken str jeg skal kjøpe til snuppa i vintersko... hu er ca str 19 nå.. Hu har fått gå sko i str 20 som ennå er litt store.. Burde jeg da kjøpe vintersko i 20 eller 21???
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Litt vanskelig, du burde ta med barnet å prøve. Jeg var bombe sikker på at Luke skulle ha 25 i vintersko, vi kjøpte i dag. Fikk sjokk da den lille gutten på 2 år og 8 mnd måtte ha str 27. Føttene har vokst 1,7 cm på 4 mnd. De i str 27 har en vokse lengde på 1,5 cm, som de skal være. Ta med barnet til en skobutikk du vet de er flinke, så får du riktige sko til snuppa di.
Mollybegolly Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det er så vanskelig å forutse hvor mye de vokser, det skjer jo i rykk og napp - har derfor funnet ut at det beste er å utsette vinterskokjøpet til skoene skal i bruk, og det er iallefall enda en stund til her. Størrelsene varierer fra merke til merke også, men kanskje du burde satse på 21 dersom det er en stund til skoene skal tas i bruk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå