Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg altså...Dumme, dumme meg!

På jobb idag, kom noen med en kommentar til meg, om at jeg helt sikkert er gravid (Har sluttet å snuse og er dautrøtt).

Og, jeg med mitt ubrukelige pokerfjes klarer jo ikke å lyve, spesielt ikke når det er sånne gøye ting!

Også jeg som skulle vente i 4 uker før jeg sa det...

Grrr...

Noen flere som har sagt det såpass tidlig?

Hva var grunnen deres?

Like dårlige til å lyve som meg ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte det tidlig på jobben. var trøtt og så tenkte jeg at det var bedre at de visste det. for da kan de være litt ovenbærende med meg. alle syns det var veldig koselig da :)

Skrevet

Jeg fortalte det tidlig på jobben.... har mistet 2 ganger tidligere i år, så sjefen vet at vi er prøvere.... tenkte det var like greit å si fra, tilfelle det skulle skje noe denne gangen her også...

 

Hun syns bare det var hyggelig :) Er egentlig deilig å slippe å grue seg til å fortelle det også :)

Skrevet

Hehe, nei jeg har ikke sagt det ennå. Tør ikke, siden jeg nettopp er begynt, og sjefen stresset så sinnsykt med å få tak i meg, så nå må hun søke etter nye vikarer igjen... Huff, dårlig timing på babyen min! Men det går seg nok til, jeg gleder meg uansett.

 

Det er to som har spurt meg på jobben; en spurte om vi snart planla flere barn, så sa jeg nei, ikke sånn med en gang. Og en annen sa til babyen min i dag; du må snart få en lillesøster eller en lillebror du...

 

Hadde litt lyst til å si at den kommer i april, men skal vente med å si det til jeg har vært på første kontroll. Så flink til å lyve er jeg :)

Skrevet

jeg har sagt det til super mange:) hehe

6uker. tidlig men utrolig gøy:)

Skrevet

Da er du heldig:)

Jeg er superdårlig til å lyve når det gjelder sånne gøye ting!

Derimot er jeg er veldig god til å lyve når det er noe som gagner meg, eller noe jeg har lyst til/på.

Huff, nå høres jeg jo skikkelig drittsekk ut....:)

Skrevet

Ja, jeg har også, helt plutselig og litt uplanlagt, fortalt det til kjempemange:)

Vi får krysse alt vi har av fingre og tær, for at det går bra!:)

Skrevet

Hei!

Jeg har også sagt det på jobb, kollegaen min som tok telefonen da jeg ringte og sa jeg var sykmeldt ropte ut SÅ HYGGELIG AT DU ER GRAVID, og da visste alle det.. Skitt au, håper det går bra i alle fall.Lykke til til deg!

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg som ikke klare å holde meg. Har også sagt det til alt for mange, spesielt på jobben (er 9+0). Det er så vanskelig å bortforklare den elendige formen og at jeg plutselig er borte en halv dag her og en hel dag her. Har ikke vært på kontroll enda, og jeg håper virkelig jeg slipper å måtte fortelle alle at det ikke blir noe likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...