Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg altså...Dumme, dumme meg! På jobb idag, kom noen med en kommentar til meg, om at jeg helt sikkert er gravid (Har sluttet å snuse og er dautrøtt). Og, jeg med mitt ubrukelige pokerfjes klarer jo ikke å lyve, spesielt ikke når det er sånne gøye ting! Også jeg som skulle vente i 4 uker før jeg sa det... Grrr... Noen flere som har sagt det såpass tidlig? Hva var grunnen deres? Like dårlige til å lyve som meg ?
megh Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg fortalte det tidlig på jobben. var trøtt og så tenkte jeg at det var bedre at de visste det. for da kan de være litt ovenbærende med meg. alle syns det var veldig koselig da
Tomaten Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg fortalte det tidlig på jobben.... har mistet 2 ganger tidligere i år, så sjefen vet at vi er prøvere.... tenkte det var like greit å si fra, tilfelle det skulle skje noe denne gangen her også... Hun syns bare det var hyggelig Er egentlig deilig å slippe å grue seg til å fortelle det også
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hehe, nei jeg har ikke sagt det ennå. Tør ikke, siden jeg nettopp er begynt, og sjefen stresset så sinnsykt med å få tak i meg, så nå må hun søke etter nye vikarer igjen... Huff, dårlig timing på babyen min! Men det går seg nok til, jeg gleder meg uansett. Det er to som har spurt meg på jobben; en spurte om vi snart planla flere barn, så sa jeg nei, ikke sånn med en gang. Og en annen sa til babyen min i dag; du må snart få en lillesøster eller en lillebror du... Hadde litt lyst til å si at den kommer i april, men skal vente med å si det til jeg har vært på første kontroll. Så flink til å lyve er jeg
2babypåvei Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 jeg har sagt det til super mange:) hehe 6uker. tidlig men utrolig gøy:)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Da er du heldig:) Jeg er superdårlig til å lyve når det gjelder sånne gøye ting! Derimot er jeg er veldig god til å lyve når det er noe som gagner meg, eller noe jeg har lyst til/på. Huff, nå høres jeg jo skikkelig drittsekk ut....
Gjest Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Ja, jeg har også, helt plutselig og litt uplanlagt, fortalt det til kjempemange:) Vi får krysse alt vi har av fingre og tær, for at det går bra!
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg har også sagt det på jobb, kollegaen min som tok telefonen da jeg ringte og sa jeg var sykmeldt ropte ut SÅ HYGGELIG AT DU ER GRAVID, og da visste alle det.. Skitt au, håper det går bra i alle fall.Lykke til til deg!
annie74 Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Godt å høre det ikke bare er meg som ikke klare å holde meg. Har også sagt det til alt for mange, spesielt på jobben (er 9+0). Det er så vanskelig å bortforklare den elendige formen og at jeg plutselig er borte en halv dag her og en hel dag her. Har ikke vært på kontroll enda, og jeg håper virkelig jeg slipper å måtte fortelle alle at det ikke blir noe likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå