Gå til innhold

Er ikke dette dårlig av IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor ville gjerne kjøpe kjøkken til dem og laget en skisse her hjemme , med nøyaktige mål på alt som skulle inn.

Reiste i god tro opp på IKEA og regner med dem ville hjelpe henne med dataen der pga hun trenger hjelp til det.

Nei, det kunne dem ikke også bare gikk dem! Man fikk klare det selv fikk hun beskjed om! Maken til behandling da! Ekke alle som klarer det datasystemet dems da. Det hadde tatt dem 5-10 minutter og hjelpe henne med dataen. Så der tapte dem de penga pga nå gidder hun ihvertfall ikke kjøpe noe kjøkken av dem lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var dårlig jo! er jo greit at man i utgangspunktet har det slik at man bør klare data selv men litt service og hjelp må man yte!!

har inntrykk av at IKEA er veldig greit så lenge man skal handle ting man ikke trenger noe hjelp med! vi vurderer også kjøkken derfra men er litt skeptiske til å ta alt ansvaret for å få rett ting og sånn selv...

Skrevet

Ser ikke problemet dems, pga når vi kjøpe nytt kjøkken til hytta i fjor så hjalp dem oss med den plukk-lista ihvertfall. Aldri i verden om vi hadde klart å få med oss alt det alene....

Kunne jo giddi og hjulpet ei dame som kom helt alene synes jeg. Hu ble så skuffa at hun hadde tatt busses rett hjem igjen...

Skrevet

Elendig service!!

Jeg kjøpte kjøkken der for mange år siden til min gamle leilighet og fikk da veldig god hjelp.

Skrevet

Jeg har bestilt to kjøkken (vårt eget og kjøkken til utleieleiligheten vår) pluss kjøkkeninnredning til vaskerommet vårt. Har da tegnet det på ikea sitt program hjemme og hentet det opp på ikea. Har alltid fått hjelp av noen der til å se over om det er noe jeg ikke har tenkt på eller glemt. Ser at mange "eldre" som ikke er så datakyndige får masse hjelp der også... Det at moren din ikke fikk hjelp håper jeg for deres del er et engangs tilfelle, for akkurat kjøkkenbiten trenger man gjerne litt hjelpe med.

Skrevet

Jeg er så irritert på dem, at nå har jeg send dem en klage på mail.

Skal bli morro og se hva dem svarer på den...

Har også sett at mange andre får hjelp, så hvorfor pokker gadd dem ikke hjelpe mora mi da?? Hadde jeg bodd i nærheten så skulle jeg jaggu stikki opp til dem en tur med engang...

Skrevet

Jo, det var dårlig! Svigerforeldrene mine fikk nettopp hjelp i flere timer (!) til å tegne opp og prøve ut kjøkkenløsninger. Kanskje din mor bare møtte på noen med en dårlig dag?

Skrevet

Er jo det som er konseptet til IKEA da.En skal ordne opp selv, så de kan ha minimalt med personale på jobb. Du får jo minimalt med hjelp til å finne varer også. Får bare et nummer, så får en værsågod finne det selv. Men det er jo noe av årsaken til at de klarer å ha det så billig. Skulle de ansatt personalet slik at det til enhver tid var folk som kunne hjelpe alle som skulle kjøpe kjøkken med å tegne, så hadde det fort blitt mye dyrere, desverre.

Skrevet

Men på kjøkkenavdeling så jobber det for 10-15 ansatte som nettopp er der for å hjelpe! Kjøkken er jo dyrt, så dette tjener dem på å hjelpe for å si det sånn... Dem gadd rett og slett ikke nå... :-(

Skrevet

Men de har masse folk som skal hjelpe til med sånt - ofte litt kø da...

Skrevet

jo, det var kjempedårlig service. vel er det en selvbetjent butikk, men de ansatte skal likevel hjelpe kundene sine, det er jo derfor de er der. bra du klager!!!!!!

Skrevet

Nei viss det var for at de ikke gadd, så var det jo for dumt. Men jeg regnet kanskje med at akkurat nå rundt skole- og studiestart så var det veldig travelt og at de ikke hadde tid rett å slett. Og konseptet til IKEA er jo at en skal gjøre det selv. På de fleste andre kjøkkenbutikker så må en jo bestille time for å få tegnet. Nytter ikke å stille opp og få tegnet på dagen. Jeg hadde ikke blitt overrasket av å ikke få hjelp i disse dager. Men mulig jeg er helt på bærtur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...