LilleSolaMi<3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 får noen ganger veldig klumpete og slimete utflod, den er ikke brun,men mer beige eller gulaktig på en måte! noen som vet hvorfor og hva dette er??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 kan være soppinnfeksjon...veldig vanlig når man er gravid!prøv canesten(uten applikator når du er gravid), og se om det hjelper...
lillepersille82 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Er det ikke vanlig med kløe da? Har også samme type utflod av og til, men er noe jeg har hatt før også. Aldri opplevd kløe da.
elodie Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Det klør ikke hos meg heller. Ringte legen min for å forhøre meg... fikk beskjed at det kan være normalt, men at jeg skal se det an. Hvis det forværrer seg, skal jeg kontakte de. Man kan få infeksjoner, men så lenge det er veldig lyst i fargen og ikke mye (og ikke lukter), skulle jeg ikke bekymre meg. Vet fortsatt ikke hva det er da... (?)
LilleSolaMi<3 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 klør ikke her heller,er jo bare noen ganger og ikke mye om gangen! er vel andre gangen det har kommet nå tror jeg,med mange dager i mellom! kan heller ikke kjenne at det lukter noe! merkelig,får vel bare se det ann og ta en tur til legen om det ikke gir seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå