Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg og farn til barnet mitt bodde sammen i nesten 3 år så gjorde vi det slutt, noen månder før det hadde jeg vert utro en gang. Så klart det var derfor vi flytte fra kværandre, det og at begge jobbet omvent så vi aldri så hverandre. Hele vintere var det fram ogtilbake med oss, han ville ha meg tilbake, også ikke. jeg villle ha han tilbake, han ville ikke. han fant seg ei ny, som han styrte med en stund, jeg prøvde alt får og få han tilbake, flere ganger ente vi opp tilsengs i fylla, etter lovord fra han, og dagen etter sa han at det ikke kom til å gå mella oss. og gikk tilbake til hun andre. Så i mai skjedde det samme, han begyne i fylla på et bransjetreff vi hadde, at han elsket meg, å ville ha meg tilbake. Dagen etter mente han det samme, og vi ble i lag. Så ble jeg gravid i juni, hadde det vært første gang jeg var gravid med han, hadde jeg tadt abort, men ikke når jeg hadde vært gravid å tatt abort 2 ganger tidliger når vi tidligere bodde i lag. Han ble serdeles lite blid først, men det så ut som han vendte seg til tanken. Men han var avisende, lite inntressert i meg, oss å alt med forholdet å gjøre SÅ, kom det, han trodde det ikke kom til å gå mella oss, han så ikke no framtid, det hadde vært for mye drit mella oss, han klarte det ikke. jeg skjønner at jeg var utro plager han, men var det ikke hevn nåkk sånn han herjet med meg i flere månder mella meg og hun andre? Hvorfor oppførere noen menn seg sånn? jeg skjønner jo at jeg har det bedre uten han, men skulle ønske barnet fikk ha to forelder. jeg er ferdig med å tryggle. Men hav skal jeg gjøre, om han kommer og vil ha meg tilbake igjen?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 for deg og barnets skyld, så må dere finne en løsning på det. ellers blir det bare mer forvirring for barnet også, når far kommer og går. barn merker når noe ikke er helt som det skal ganske tidlig. så du må nesten sette ett ultimatium til barnets far. hva er det egentlig han vil. dette kan ikke fortsette. la fortid være fortid, få han til og skjønne alvoret. dere trenger en fresh start nå! da ønsker jeg deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå