Gå til innhold

Gi meg noe dig til middag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele kjøleskapet og fryseren full av fisk, kjøttdeig, kjøtt og kylling (vært veeldig mye i sverige i det siste, hehe) men er så lei av alle mine vanlige retter. Gi meg noe nytt!!! Så hvis dere sitter å trykker på noe smaskens så får du gjerne dele oppskrift med meg -har frem til 19 på meg;-)

Lurt litt på det noen skrev om potetmos og kjøttsaus, høres rart ut men på en måte godt ut. Hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingfilet med div. fyll er alltid en slager synes jeg da. 'Ellers har jeg funnet masse godt på godfisk.no og dinmat.no.

Skrevet

Kyllingspyd. Kjør en halv pose peanøtter, et par dl soyasaus, litt brunt sukker og en chili en runde med stavmikser'n, skjær noen kyllingfileter i strimler og tre på grillpinner, gni godt inn i denne gugga og la det stå i stekeovnen ti-tolv minutter på ca 200 grader. Godt med salat og evt ris til.

Skrevet

Og DER var middagen til mammo planlagt! Takker -<<-

Skrevet

kyllingfilet stekt i panna, på slutten har jeg en boks med tine kremost med urter i og evt litt creme fresh hvis det ikke blir nok saus... og så i form med litt skinke over og inn i ovnen en stund :) deilig :)

pleier å koke poteter til de er nesten helt kokte (bare litt faste enda) dele disse opp og steke i panna med timian over.

kjempegodt med salat ved siden av :)

Skrevet

MMM, masse gode oppskrifter på kylling her - disse ska spares;-)

Noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...