Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 På søndag klikka sambo helt, skifta personlighet på noen få timer. Han sa han var lei og klarte ikke mere. vært sammen i 3 år. har en sønn på 7 måneder. jeg spurte hva det var? han sa`` jeg har hatt det sånn i 7 måneder``. jeg ble helt paff. så sa han det d at det var rart jeg ikke hadde merket noe. jeg skjønne ingenting. hvorfor vente i 7 måneder? vi har vært på feritur me sønnen, hatt det så bra. jeg VET at han ikke har noen andre, såpass kjenner jeg han. Det jeg tror er et at han er utbrent, deprimert og føler at han er ``stengt inne`` på en måte. Han jobber konstant, dag og natt. å det har blitt en del krangling de siste månedene. Han er lat, hjelper ikke til med gutten, husarbei eller klesvask, ligger å drar seg til langt på ettermiddag. så jeg har rett til å være litt pisst off. han legger skylda på meg, å omvendt. vi har hatt store problemer med å snakke sammen, jeg har prøvd men han har bare holdt kjeft. for et par uker siden så har han sakt til sine kompiser at vi har fått det så bra å at han er så lykkelig.. så slår han opp. jeg skjønner ingenting.. kompisene sier de ikke kjenner han igjen, så det må være noe mer bak. men han vil ikke si noe. Om et par uker så må vi jo på mekling da for å finne ut av ting, jeg prøver å få han med på rådgiving, men han er likegyldig. han gir faen i alt. hva skal jeg gjøre? skal jo prøve å gi han tid nå da for å tenke seg om å være litt alene. var der i går å henta mesteparten av tingene mine. prøvde å snakke litt da om at kanskje vi skal ta en dag om gangen og om jeg å gutten kan få komme hjem. det fikk vi ikke. så til slutt da så ble jeg enig med han, om det kanskje er det beste at det er slutt. da ble han sint og bare dro.. javel, tenkte jeg. så sier han å at selv om det er ``pause`` så er ikke det det samme som at vi kan rote med andre. i går sa han det var slutt, hva blir det neste? skjønner meg ikke på gutter jeg ass.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Gi både han og deg selv tid frem til meklingen. Tror det er det beste å la han få surret sammen tankene sine og så får dere ta det der fra. Synd at det har blitt sånd for dere, og håper dere kan finne en løsning som er til det beste for dere to og barnet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Hmm, virker litt mistenkelig. Jobber dag og natt - sikker på at han ikke er utro? Du sier jo at det må være noe mer bak, og utifra det du skriver virker det jo sånn.. Håper ihvertfall at det løser seg for dere, enten dere går fra hverandre eller finner ut av det sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Neinei. han er ikke det. det vet jeg. han elsker bare jobben sin. jobber som dørvakt å han tar jobben VELDIG seriøs ang jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Det er IKKE meningen å såre deg med dette svaret, men siden jeg har sett dette før, med mange år i utelivs bransjen bak meg, så kan jeg ikke la være å si noe. Det er somregel 2 grunner til denne typen oppførsel hos en dørvakt: 1. Han er/har vært utro, og har dårlig samvittighet 2. Han "boler" seg (oppstartsfasen og feil dosering gir gjerne slik oppførsel du beskriver) Men det kan også være at han har jobbet for mye og har gått på en "smell". Blitt deprimert. Da kan man jo bli veldig irrasjonelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå