Gå til innhold

svigermor tar kaka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hrmf!!!...

jeg er så heldig som har funnet mannen i mitt liv, stesønn på heltid å bebis i magen ;)... men ei forfærdelig svigermor på kjøpet!

nå har det sånn at hu tar styringa over oss, kjøper klær , ting og tang til stesønnen min, tropper opp på trappa vår å sier " hei ******, vil du bli med bestemor hjem å ligge over? " ringer guttungen å sier " du kommer i morgen etter skoletid til meg sant? " . guttungen blir jo bare glad for der slipper han å gjøre lekser etter skoletid , slipper å pusse tenna , dusje altså dagligdagse oppgaver.

nå er det 2 uker til termin og hu er sååå plagsom ang bebiutstyr osv , hu har gitt meg såååå mye stæsj at jeg trur hu prøver å kjøpe meg. og ikke mindre frekk en å si "jeg tror ikke foreldra dine gleder seg like mye som meg siden du bor så langt unna" . " jeg blir mere bestemor en din mamma siden hu bor så langt unna"

skjønner ikke hva hu stresser så med å være "ynling" bestemor.

ja og ikke minst , HU VIL KUN HA JENTE! å det værste jeg vet er når hu sier "jaja en gutt er jo like velkommen" aaaaarg!! hu er dritheldig som har 3 friske guttebarnebarn!

min første bebi å sånn jævla press på å få jente? jeg vil ha en bebi jeg..

å tenk om jeg får ei jente? da blir jeg vel aldri til å få ha hu for meg selv ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som å lese om meg, nesten... bare at det er jeg som har en sønn fra før som det virker som hun prøver å "kjøpe"... å hun prøver å bestemme hva nye prinsen vår skal hete... men det kan hun bare glemme!! å vi må gjøre sånn å sånn... legger seg borti ALT... jeg blir så forbanna lei. godt å høre at det er flere. samboern vil ikke besøke moren sin engang pga at hun legger seg oppi alt, men jeg syns jo at vi må det å... det er jo tross alt mora hannes...

Blir vell det styret når lillemann kommer... grr

Skrevet

hakker hu ned på dine foreldrer og?

Skrevet

Hadde hun vært ond, kunne jeg hatt litt medlidenhet med deg, men akkurat nå er det bare du som høres smålig ut...Man må ta vare på det nettverket en har, og mener man noe så får man si det til rette vedkommende.

Skrevet

hahaha ... du sier det jah...har ikke noe mere du skulle sagt?

Skrevet

Syns det høres ut som om hun tenker mest på seg selv!!!!

Skrevet

Jeg har en svigermor som er lik Marie i Alle Elsker Raymond......Hadde et utbrudd om henne her inne for ikke lenge siden...Det er ikke lett med svigermødre...Men min mener hun skal være med på fødsel da....At hun har "rett" til å være med...haha!!

Føler med dere alle med sprengte svigermødre"!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...