pusild Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Fikk primolut av legen i går fordi jeg ikke har hatt mensen på leeeenge etter pilleslutt. Håper å få i gang syklusen igjen, og at el kommer som normalt og ikke bare tr. Noen som har erfaring med primolut eller provera? Fikk dere el etter tr? Legen ville ikke gi meg pergo i første omgang. Så håper dette funker!!
Fuck google, ask me Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg gikk på en Primolutkur pga at jeg hadde begynte å spotte og få uregelmesssig mens. Mnd etter kuren var jeg plutselig gravid, helt uventet siden jeg egentlig ikke prøvde å bli gravid en gang. Hadde hatt ubeskyttet sex i 4 år etter jeg fikk prøverørsbarn. Desverre endte denne graviditeten med en ma. Men det virket i hvertfall
pusild Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar. Godt å høre at det funket for deg i alle fall, selv om det endte med en ma.
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 jeg fikk mensen etter endt kur,men den uteble igjen som vanlig når jeg ventet den måneden etter...
pusild Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Ok. da så. Jeg får se hva som skjer. Må nok kansje ha flere kurer. Håper på el. Hvis ikke el kommer, så håper jeg legen gir meg pergo. Men virket ikke som han hadde så lyst til det :-/. Jeg har hverken hatt el eller tr på flere mnd, og jeg får ikke pergo. Mens jeg ser at mange her får pergo når de til og med har el som normalt :-S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå