Hedda39 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei dere... nå er jeg i 6. pp og er fryktelg lei. Hadde Ma i mars og håpet å bli gravid fort, men det var ikke så lett. Jeg har ikm til helgen, og da jeg hadde en clearblue el- test (digital) liggende så tok jeg dennå nettopp. Den ble neg, men da åpnet hylsterer var det en sterk strek og en litt svakere........???? Pleier man ikke å få pos el - test om man er gravid?? og når gir den eventuelt utslag???? Klem
Håperogtror Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg har lest mange steder her inne om el-tester som ga positivt utslag på graviditet, så det er jo håp! Selv opplevde jeg at det ikke stemte, men jeg heier på deg!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 El-testen er ikke positiv hvis ikke teststrken er like ster, eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg får alltis en svak teststrek, uansett når i perioden jeg tester. Sorry å måtte skuffe deg, men du kan jo fortsatt få pos. gravitest da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå