Gå til innhold

Føler meg utslitt!!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det er veldig stridt å jobbe. Jobber på et sykehjem og kjenner det er tungt. Er 12 uker på vei snart så er jo ikke ¨så langt. Men når jeg kommer hjem fra jobb så stuper jeg inn i søvn en time før jeg henter jentene i bhg. Er så trett og sliter masse med hodeverk. Føler jeg ikke eier energi. I tilegg jobber mannen mye seien skift og er ikke hjemme før halv 8, da stuper jeg i svn igjen.

 

Har ikke sagt noe til de på jobb at jeg er gravid enda, skal på ul på torsdag å tenkte å vente til det siden det er uvist hvor langt jeg er på vei. (tror jeg er litt mer på vei enn hva legen sa.

 

Trengte bare en frustrerende utblåsning:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo verst i begynnelsen.. det med å være sliten.. får håpe det blir bedre etter vært..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...