Vegaspia Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Fredag skulle ikm ha begynt... vært presis de 2 siste syklusene ( går til akupunktur, da tidligere i sommer var ikm forsinket 1 uke i 2 perioder) ,men nå er jeg 4 dager over tiden. Jeg testa lørdag, negativ. Har hatt romlinger og menssmerter, vondt i hodet, sliten. Merker at jeg har lagt på meg for buksene er trange over magen ( Imorgen skal jeg til akupunktur og da vil jeg teste meg før jeg skal dit. Lurer bare på om jeg er kommet i overgangsalderen... skulle ikke undre meg for å få baby har jeg vel gitt opp. ( Jeg har ingen stor tro på at jeg er gravid for jeg føler hele tiden at mensen kommer... Har vært veldig deppa siste mensen og når jeg har el, men denne gangen har det gått bra... Idag fortalte en kollega at hun var blitt voldtatt og blitt gravid (gutten er 6 år. Det gjorde så sterkt inntrykk på meg at jeg begynte jo å grine... Og det pleier jeg ikke, synes det er leit og har medfølelse, men tyr da ikke til tårene så lett... ( Jaja, den som venter venter på noe godt.. test imorgen... puh..deilig å få det ut.. ) Takk for at dere gidder å lese ) Ha en fin ettermiddag, nå skal jeg på mama Mia med hun kollegaen min som jeg fortalte om )
Håperogtror Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei! Det var som å lese om meg, dette! Skulle hatt mensen på fredag, men den dukket ikke opp. Har hatt "alle" graviditetstegn, deriblant kvalme, vondt i hodet og sliten/trett, ømme pupper og "mensmurringer" (som jeg har pleid å få de gangene jeg har vært gravid tidligere). Etter som dagen gikk begynte jeg faktisk å tro at jeg var blitt gravid - omsider, etter ma i vår - men i natt/morges dukket hun opp, den der f.... tanta... Det er ingen jeg ønsker så lite på besøk som den tanta der! :-( Jeg håper at det går bedre med deg, kanskje du er kjempeheldig og har smerter fordi egget fester seg? Krysser fingrene for deg - og kos deg på kino; herlig film til å bli glad av!
Vegaspia Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 hei igjen, en liten trøst er jo at jeg ikke er alene med dette ) Tror jeg skulle skrevet det jeg skrev tidligere ) Igår kveld kom TR !! Fans møkka kjærring spørr du meg ) Idag skal jeg til akupunktøren , håper jeg får et svar på hvorfor dette skjer... Ha en flott dag alle sammen )
Håperogtror Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Så dumt! :-( Jaja, vi kan ikke gjøre så mye med det der besøket, desverre... Ser at du er like ung som meg (jeg har ikke laget profil ennå). Kan jeg spørre om du har prøvd lenge? (Jeg kan vel saktens spørre, men det som er mer usikkert er vel om du vil svare...hihi). Vi har bare prøvd i noen mnd. (opplevde ma i vår, dessverre), men føler at jeg ikke har noe tid å miste! Blir kanskje derfor ekstra frustrert når tr dukker opp, tenker jeg. "En sjanse mindre", liksom...
Vegaspia Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Hei igjen ) Klart du kan spørre og klart jeg vil svare ) Vi har prøvd i snart 2 år (nov) , ble gravid i fjor med Pergo , men etter 7 uker mista jeg. Det som er så irriterende er at det tar så lang tid for å bli på vei igjen.... det er det jeg synes er så leit. Blir litt pms og deppa nå når jeg får TR. OG det er ikke gøy. Men nå har jeg gitt opp med el tester ... får bare stå sin prøve... har mistanke om at jeg er i overgangsalderen... men hvem vet.. jeg er irritert på legen min også som liksom ikke gjør det han skal. Prøvde å bytte gyn for kanskje å få litt mere hjelp, men beskjeden var klar, her er det bare å sette igang med IVF. Og det har vi ikke råd til + at typen min tror at neida dette skjer på den naturlige måten, mine svømmere er jo så gode.. hmmm sorry, er i dritt humør idag... mener ikke la det gå ut over deg hihi... men godt å få skrevet frustrasjonen ut av hodet...tror jeg da... Jeg håper og tror hihi... at vi begge og alle andre som sliter skal få oppleve å bære et barn frem. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå