beggeto Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Bare lurer på hva som er vanlig. En veninne skal gifte seg til helgen. Jeg og min samboer er ikke invitert i bryllupet, vi er ikke sånn kjempenære. Men jeg syns jeg burde gi en oppmerksomhet. De bor langt unna og det er nok 2 mnd til jeg ser henne sikkert. Hva gjør dere i sånne tilfeller? Kjøpe gave og gi på etterskudd? Sende i post? Bestille blomster? Og hvor dyrt?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ville ikke bestilt blomster. Det har de antagelig mer en nok av fra før av i denne anledning. De får jo ta hjem alt som har blitt brukt som pynt både i kirken og i festlokalet. Når vi giftet oss fikk vi gaver tilsendt fra "nære" som ikke var så nære at de ble invitert. Jeg mener at 200-300kr er mer enn nok.
beggeto Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 hm, burde sende noe ja.. var på glassmagasinet i dag for å finne noe på ønskelista dems. Men utvalget på den butikken som er her var veldig dårlig. Hadde veldig lite, og det de hadde fra ønskelista som ingen allerede hadde kjøpt var store/tunge ting som ikke går an å sende.. Hm, går det an å f.eks bestille fra glassmagasinet i oslo og få dem til å sende direkte hjem til brudeparet? Eller skal jeg kjøpe noe som ikke står på ønskelista? Tips? Rundt 400kr tenkte jeg..
Alba44 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hva med å sende et gavekort? Vi fikk bl.a. det av flere og ble veldig glad for det.
beggeto Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Ja tenkte akkurat på det. Kanskje kjøpe gavekort på glassmagasinet da. Så kan de kjøpe noe av det som gjenstår fra ønskelista. Viss ikke alt er kjøpt da. Men da finner de vel noe likevel skulle man tro.
Alba44 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Vi fikk faktisk fra Glasmagasinet ) 2 gavekort på 200,-. Koselig i ettertid å velge seg ut noe selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå