Liagora med 2 jenter Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er nå på min sjette dag over. Kjenner ikke noe som kan tyde på fødsel. Gjør dere andre det? Har en del kynnere, men ingen som kan kalles vonde.
Berta_78 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 ENIG!!! 9 dager over nå, hadde tegningsblødninger på termindagen og mistet slimproppen dagen etter det, men siden da IKKE ET TEGN. Jeg har ikke vondt noe sted, vanlige kynnere, føler lite nedpress og våkner like skuffet hver morgen :-P Håper på igangsettelse etter undersøkelse fredag (12 dager over), det kjennes virkelig ikke som om kroppen min har tenkt å kjøre i gang dette på egen hånd. Lykke til og klem til deg :-)
La vita è bella <3 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg er på dag 8 over termin... Kjedelig! Ingen tegn på at det skal skje noe av seg selv. Skal på overtidskontroll på sykehuset fredagen (11 dager over), men hun som ringte meg ang. time sa at jeg ikke kom til å bli satt igang da hvis alt var bra med ungen. Og det regner jeg egentlig med at det er, så lurer på hvor lenge jeg egentlig må gå med denne magen.. Mye kynnere, men that's it. Jeg vil ha baby nå!!
Laybik Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jeg er også 8 dager over og skal på overtidsvurdering på fredag. Ingen tegn på at noe skal skje, ingen slimpropp som har gått eller noen ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå