Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 far bur i etasjen under oss. jeg er student. som jeg forstår får jeg ikkje os, men får jeg noe annet?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hmm tror ikke du regnes som aleneforsørger, så du får nok ingenting.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 så lenge du bor i en annen leilighet så får du nok som andre aleneforeldre men ville nesten regne med at nav ville syntes dette høres noe snuskete ut. det eneste kravet er vel at du skal ha din egen leilighet med din egen inngangsdør. i teorien kan du leie leilighet ut av fars barn i fars hus så lenge du har din egen inngang.....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Kan du ikke bare høre med nav? Så lenge du ikk skal snylte til deg noe så er det jo bare å snakke med de. Eller ringe aonymt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Dette stemmer ikke, bf må bo en viss avstand fra mor om du skal motta noe som helst. riktig som anonym i første innlegg dkriver, men går jo ann å ringe NAV å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå