Gå til innhold

Posten, altså... sukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben har bestilt en del bøker på nett, og gleda seg skikkelig til å få dem. Derfor har han fulgt med på hvor pakka befinner seg. Lørdag var den store dagen kommet, pakkelapp lå i postkassa og han ilte opp på postkontoret (som også er en blomsterbutikk) Etter litt leiting, kunne blomsterdama fortelle at pakka befant seg på et postkontor 2 mil fra oss. Gubben hadde ikke tid til å kjøre dit, så han ba om at pakka skulle bli sendt til riktig postkontor.

I dag (tirsdag) var jeg innom for å hente pakka,- en virkedag bør være nok på to mil, liksom. Men nå var pakka sendt tilbake til avsenderen. Hm. Adresse og postnummer var riktig, altså. De hadde bare bomma på postkontoret i Kristiansand,- og det er liksom ikke første gang heller.

Men litt vittig,- og litt irriterende. Har du noen morsomme posthistorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor vi bor så sliter en viss postmann og skille fire gateadresser fra hverandre. Så en periode da han gikk her så fikk vi alltid post til de andre så bor i disse andre gatene. Så vi fikk bankbrev, postpakker, og til og med en mengde matrialer på døra vår.. Det ble til slutt så ille at jeg måtte levere skriftlig klage til postkontoret. Etter dette ble det slutt på det. Eneste så stemte var at vi hadde felles husnr, ellers så er gate navnene helt forskjellige. Og vi hadde merket alle i husstanden vår på postkassen. Var problemer en stund etter jeg leverte klagen, men så har det vært helt fint den siste tiden. Men har heller ikke sett den postmannen der ettertid. Eller vet ikke jeg hvordan det virker med sortering.. Men virker nå iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...