Gå til innhold

HJELP :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid som de har antatt 35 uker nå. de sier jeg har termin 23september. men jeg kan ikke huske sist mens,ikke engang hvordan månde :| hodet mitt er helt svart og blokkert føler jeg . men uansett om jeg ikke husker det , å hvor mye jeg tvinner på det så er terminen min uaznsett 23? å det stemmer,å da vet de sånn ca uansett når jeg ble gravid ? for jeg husker INGENTING. :( så uansett om jeg hadde eller ikke hadde mensen så stemmer ultralyden ,ikke sant? kansje litt vanskelig å forklare .. men håper noen kan hjelpe meg ..tusen takk til dere som orker svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at det uansett er UL-termin man skal følge. Menstermin kan jo være vanskelig å følge hvis man ikke har stålkontroll på første dag siste mens, hvor lang syklus man har osv osv..

Ikke noe å være frustrert over, babyen kommer når den er klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjer ingenting om du ikkje huskar siste mens eller når de hadde sex eller noko anna, for på sjukehuset reknar dei uansett med ultralydterminen som den mest nøyaktige.

 

Med andre ord kan du rekna med at babyen kjem mellom to veker før og to veker etter 23. september, dvs mellom 9. sept og 7. oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...