Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Men jeg kaster ikke opp. Jeg trodde det var endel av bulimi men han sier at sånn som jeg driver med også kalles bulimi. Feks spiser masse sjokolade, så får jeg dårlig samvittighet og løper en time. Seriøst, er det ikke kjempevanelig å ha det sånn da?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 De fleste har jo ikke bare bulimi eller anorexia, de fleste har en kombinasjon av det. Så jo, det kan iallefall kalles en form for spiseforstyrrelse du har. Og nei, tror ikke det er så vanlig å ha det. Jeg får bare dårlig samvittighet jeg, men gjør ikke en dritt med det, spise _kanskje_ litt sunnere neste dag. Og det kommer jo an på hva du mener med masse? En diger melkesjokolade eller en liten melkesjokolade ?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 jeg kan finne på å spise mange sjokolader i løpet av få minutter..jeg så og si kaster det i meg, også føler jeg meg uvel og flau etterpå. Passer alltid på å holde meg innen et visst kalorinivå iløpet av dagen. Er veldig tynn, men det tror jeg er naturlig for meg. Men jeg kaster aldri opp.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Det er nok riktig det legen din sier. Å ha bulimi vil si å overspise, for så å "kvitte seg" meg kaloriene etterpå...
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Man kan jo ha forskjellige grader av bulimi, men jeg tenker også på bulimi som overspising for så å kvitte seg med kaloriinntaket etterpå på en eller annen måte. Å ha dårlig samvittighet etter å ha overspist er nok ganske normalt. Det har jeg også, men gidder bare sjeldent å gjøre noe med det. Så ser jeg ganske normal ut også, verken tykk eller veldig tynn.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Jeg har bulimi..men jeg glemmer å spy! Forferdelig sykdom. Den dominerte livet mitt i årevis. Anbefaler boka "når følelser blir mat" av Karen Kristensen. Hun startet gruppa IKS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå