Engodmagefølelse Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har de siste tre dagene hatt symptomer på blindtarmbetennelse. Slippøm nederst i magen på høyre siden og smerter som sprer seg til rygg og blir verre når jeg går, hoster eller liknende. Har også vært kvalm, hatt feber til og fra og kastet opp. (Men kvalmen har jeg også slitt med en stund da). Var på sykehuset en dag og en natt til utredning men alle blodprøver er negative og alt er bra med knøttet. Noen som har en ide om hva det kan være? TAKKNEMLIG FOR SVAR:)
nyttårsbabyimagen Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Har ikke noe svar på hva det kan være, men jeg er i uke 21, og har hatt nesten de samme symptimene de siste dagene:S Er litt nervøs for hva det er:S;)
Engodmagefølelse Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Skjønner du er nervøs. Er ganske nervebunt selv skal jeg ærlig innrømme. Skal ringe Ullevål igjen i dag og høre hva jeg bør gjøre så kan si fra hvis jeg får noe fornuftig svar!
Seemly Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Syns du skal kreve at de i det minste går inn med kikkert.... Da Jeg ble sendt på sykehuset med vondt i magen og oppkast, mente de jeg ikke klagde nok til at det kunne være blindtarmen!! Men jeg insisterte på at noe var galt.. jeg lå en natt på sykehuset, og morgenen etter kjente jeg ingenting....helt smertefri.... De hadde allerede bestemt seg for å gå inn gjennom navlen med kikkert og se, og det va veldig godt de gjorde, for der var en eksplodert blindtarm.... Operasjon som egentlig skulle ta en halv time,tok nesten 5 timer.... Håper ikke jeg skremte deg nå.... :s Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå