Gå til innhold

vondt i ryggen så tidlig uke 14 + 4????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det flere av dere som får periodevis vondt i ryggen? Jeg blir så bekymret når det kommer, spesielt til en side og nedover foten føler jeg, men av og til verker hele nedre del av ryggen... er det vnlig så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk plutselig vondt i ryggen et par uker før jeg tok testen, og var sikker på det var en arbeidsskade! det har vedvart hele svangerskapet, så jeg er sikker på at man kan få ryggsmerter pga graviditeten veldig tidlig - selv om det høres litt rart ut! er periodevis her også, men mest på en side i korsryggen

Skrevet

jeg sliter også med vondt i ryggen. i korsryggen vel å merke. fikk vite av legen at dette var normalt. at det kommer av at bekkenet gjør jobben sin frem mot fødselen. :) så vi må nok bare holde ut;) er selv 15+5 idag..

Skrevet

Jeg hadde en del vondt i ryggen og spesielt korsryggen i ferien når det ble mye soving og hvis jeg satt for lenge. Nå etter at jeg har begynt å jobbe igjen kjenner jeg det ikke lenger. Nå som jeg er mer i bevegelse.

Skrevet

Heisan! Jeg ble veldig plaget med noe som høres likt ut i uke 12/13. Hadde da så vondt at jeg ikke kunne sitte, ligge stå eller gå. Jeg dro til legen og det var en slags knute en eller annen plass. Jeg tok en del behandlinger hos fysioterapaut der jeg også fikk noen gode øvelser som jeg skal gjøre hver dag. Nå er det mye bedre, og det er kun etter harde arbeidsdager jeg har direkte vondt. Så jeg anbefaler deg å prøve det dersom det ikke blir bedre:) Har også hørt mye positivt om akkupunktur, men ikke prøvd det selv:)

Skrevet

Hei! Jeg også hadde litt vondt i ryggen ca fra uke 12. Er i uke 16+2 nå og fått påvist bekkenløsning hos legen. Har fått henvisning til fysioterapaut nå for å hindre at det blir verre. Føler at jeg kanskje har ventet for lenge, for klarer jo nesten ikke å gå (vralter som ei gås)... Kan være lurt å gå til legen hvis man begynner å få litt vondt i ryggen. Da kan ting forebygges bedre :) Føler meg litt etterpåklok nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...