Gå til innhold

Menstermin og ultralydtermin:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har menstermin som er 24. sept og ul-termin er satt til 22.okt.. Nesten en mnd forskjell det... hehe:) Jeg går utifra at ul-terminen min stemmer, men skal på ul til mandag for å sjekke det! Fikk til bud om dette når jeg var på ordinær ul...

Er det noen som har hatt sånn mellomrom mellom terminene før, og når har dere da født? Nærmest mens eller ul-termin....

Bare nysgjerrig jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ALDRI godtatt med tanke på overtid... men det er meg da. Når testet du positivt ifht terminene?

Skrevet

Jeg tror venninna mi hadde mens termin den 31.1 og ul termin den 22.2. Hun fikk babyen den 7.2.

Har du regelmessig mens?

Skrevet

jeg hadde menstermin 29. juli og ul termin 18. august. har fortsatt ikke født, og er 19. august nå, så jeg føder nærmest ul termin;)

Skrevet

Hei!Jeg hadde menstermin 9 august, og ul.termin 31 august, har ikke fåt noe baby ennå!Fordi spriket mellom terminene har vært så stort, så har vi fått oppfølging med ultralyd veldig ofte. Har vært på ultralyd 8 ganger tror jeg. Var der sist på fredagen nå, og babyen var klar sa ho, men skal tilbake til fredagen igjen for å sjekke fostervannsmengde og sånt. De ser på ul om babyen skulle vært ute, så derfor sjekker de dette på meg hver uke nå, for at ikke babyen skal ligge inne for lenge.Hvis de ikke gir deg tilbudet, så spør om de kan sjekke dette gjevnlig,Er lurt sånn at ikke babyen din ligger inne alt for lenge.. koselig å få den ut oxo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...