Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Var på UL fredag og det var helt tydellig at det blir en liten lillebror til sønnen vår. Det var utrolig hvor godt man så den lille - men han lå såpass fint til at vi hadde god utsikt. Da får vi ihvrtfall brukt opp igjen massevis av de fine gutteklærne som er pakket bort....
:*lillefru*:har født*: Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer så mye med gutten i magen ) Var på ul for 2 uker siden, men ville ikke vite hva det blir. Har 1 jente & 1 gutt fra før!! Har termin 11 jan, men blir satt igang ca 19 des )
svanemamma Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Så gøy med en gutt til da. Jeg har to gutter og de leker kjempefint sammen, og har mye glede av hverandre. Var på ul i dag og fant ut at tredje blir ei lita jente.
ariel 78 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye:) Jeg går med gutt nr 3 i magen:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer med liten prins. Vi var på ul idag og der var det jammen en godt synlig liten tissemann. Jordmoren sa at en skal aldri være skråsikker, men at vanskelig å ta feil på akkurat denne her. Fikk til og med bilde av lille tissen =) Flott med gutter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå