Gå til innhold

Da blir det en liten gutt til!....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL fredag og det var helt tydellig at det blir en liten lillebror til sønnen vår. Det var utrolig hvor godt man så den lille - men han lå såpass fint til at vi hadde god utsikt. Da får vi ihvrtfall brukt opp igjen massevis av de fine gutteklærne som er pakket bort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten i magen :o) Var på ul for 2 uker siden, men ville ikke vite hva det blir. Har 1 jente & 1 gutt fra før!!

Har termin 11 jan, men blir satt igang ca 19 des :o)

Skrevet

Så gøy med en gutt til da.

Jeg har to gutter og de leker kjempefint sammen, og har mye glede av hverandre.

 

Var på ul i dag og fant ut at tredje blir ei lita jente.

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg går med gutt nr 3 i magen:)

Skrevet

Gratulerer med liten prins. Vi var på ul idag og der var det jammen en godt synlig liten tissemann. Jordmoren sa at en skal aldri være skråsikker, men at vanskelig å ta feil på akkurat denne her. Fikk til og med bilde av lille tissen =)

 

Flott med gutter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...