Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nei men har veldig lyst på. Litt sånn for meg selv, så ingen ser meg hele tiden. Men likevel ikke så langt fra folk og en liten koselig nærbutikk med det nødvendigste. Og sjø. Liker meg ikke på sjøen men liker meg ved sjøen. Og det beste. Det må være veldig barnevennlig over alt.
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Ja. En familiehytte, og en som er vår men som familien selvfølgelig kan bruke når den er ledig. Familiehytta er på fjellet, vår er ved sjøen.
boble <3 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Vi har desverre ikke, ønsker hytte før hus (bor nå i lavblokk) Svigerforeldrene mine har på fjellet, men herlig tilgang til både slalombakker og langrenn. Vi ønsker dermed ei hytte ved vannet *drøøme*
Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Feriehus ved sjøen ja. Ungene kan løpe/sykle fritt omkring pga lite biltrafikk. Båtliv, fisking, lange deilige sommerkvelder med god mat og drikke, synd sommerferieukene gikk alt for fort.
yasmina Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Nei,men mine foereldre har Holder det siden vi ikke bor i Norge.
trollmamma Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Ja me har på fjellet. Var med huset som me kjøpte for 3 år sidan. Fin hytte, men me bruker den lite desverre -bur allerdede på fjellet så kva skal ein med hytte på fjellet da liksom? Vurderer å leige ut. Mine foreldre har hytte ved sjøen. Den bruker me av og til. Ligger fint til. Mine foreldre stortrives på hytta og omtrent bur det når dei har fri
2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Nei, og jeg skal aldri ha. Mamma har sommerhus som vi låner og det får holde.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Nei, men mine foreldre ha på fjellet. Er kjempe koselig der. SÅ vi er der så ofte vi kan. Men er et lite stykke unna, så nesten litt for langt for bare ei helg.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Nope, har ingen store ønsker om det heller. Er så heldig at mine foreldre bor et steinkast fra vannet på Hvaler, det holder i massevis for meg. Ønsker meg heller en plass i varmere strøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå