enita Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har dette noe å si for når babyen melder sin ankomst? Er nå 38+2, kan det likevel være at jeg går 2 uker over termin? Noen som har erfaringer eller vet noe om dette?
Snupp@ med 3 barn Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 sorry, men ja du kan gå to uker over termin selv om hodet har festet seg. Vet det ikke var det svaret du ville ha, men det er dessverre sant. Du er ikke så langt unna uansett da. Masse lykke til
Kjærlighet <3 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 At hodet er festet har ingenting å si for når barnet kommer nei.. Men det betyr at visst vannet går trenger du ikke stresse :-)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hodet her har vært festet siden jeg var i uke 34, er 38+3 nå, så behøver nok ikke ha noe å si:)
enita Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Okei, da vet jeg det. Er forberedt på å gå over tiden, min mor ble satt igang etter 14 dager, så kan godt være jeg gjør det samme. Tålmodighet er en fin ting )
mammagutten Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 ville bare nevne at selvom hodet ikke er festet å vannet går så trenger man ikke å legge seg ned å ringe ambulansen. dette sa jordmor til meg.. hun fortalte at de hadde gått bort i fra dette å at det var mer i gamle dager man trodde at dette var riktig. men tror ikke man skal hoppe å sprette rundt for det om da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå