Lilletrille,<3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Denne månedens mens var veldig rar. Hadde ikke særlig vondt, og blødde ikke så mye heller. Til sammen varte det i 3 dager. Men ca 1 uke før dette, hadde jeg en dag med ganske vondt i nedre del av magen, måtte legge meg ned til tider. Å nå etter mensen har det vært litt rart nederst på magen. Akkurat som det er litt sårt:S Og i går skulle jeg jogge en tur, men det var for ubehagelig. Noen som har hatt lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå