Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 sist veke var det eit spørsmål om å orke, no er spørsmålet om eg kjem meg ned i postkassen før lyskstrekken tvingar meg i kne...Litt pinleg å verte liggjande midt i vegen og hyle av smerte:(
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ikke gidd. Du har sikkert ikkef ått noen juicy kjærlighetsbrev i dag som er verdt å ligge i gata for uansett.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Nei, sikkert ikkje;)! Men for ei timing; i det eg sende innlegget, kom mamma heim frå barnehagen med eldstemann. Og då kan eg jo sende henne ned i postkassen:)
ane29 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 la samboer hente posten! jeg har ikke henta posten på flere uker på av div plager. den flyr ikke sin vei, og er som oftest bare reklame eller kipe bankkbrev . ikke utsett deg for mer smerte enn nødvendig.
lin76 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Hehehe! Moro! Ikkje at du har vondt, så klart, Vero, men den første kommentaren om at du sikkert ikkje får juicy kjærleiksbrev akkurat i dag. Fnis! Er for øvrig samd i det dei andre skriv: Posten kan vel andre henta for deg - sjeldan mykje spanande der uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå